söndag 28 december 2014

MINA JULKLAPPAR










Jag lovade ju visa julklapparna jag fick. Här är dom:) Jag fick två karmabeads till mitt Thomas Sabo armband, en lyxig guldglittrig och en i silver, nu börjar det bli lite på mitt armband (ska visa er hela någon dag). Kotten från Svenskt tenn är en så där sak som jag önskat mig länge och även om den är liten och nätt, så är den såå fin, så glad i den. Jag fick även tre lyktor från Skultuna och en Middagspartybok (Hannah & Amanda) och lite pengar som jag ska använda till några grejer till vårt hem. Jag är så tacksamt för allt fint, tack snälla ni!


Här ligger det ett tjockt vitt täcke nu med fluffig vit snö och det är iskallt ute. Älskar det, att det äntligen blev lite vinter hos oss!



KRAM









5 kommentarer:

alexochcarin sa...

God fortsättning Mia!

Fina julklappar:)
Har oxå kotten, använder den mest som ljuslykta och gillar det fina speglingar som de blir av bubblorna..
Är det de grå skultunalyktorna? Dom står på min wishlist:)
haha, du har bra smak!!!

Önskar dig allt gott under 2015.
Kram
/Alex


Hemma hos Katta sa...

Såå fina klappar!

Middagsparty-boken kan jag varmt rekommendera. Många bra tips och anekdoter i den! =)

Kram kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Fina klappar!
Förstår att du är nöjd.

Kram fina du
Susanne

Nazima sa...

Jättetrevliga klappar! Helt i min smak! :)
Lyktan från tennet är ju så fin.
Kram

Sabina Sarin sa...

Fina julklappar!
Önskar dig ett Gott nytt år!!!
Kram Sabina