fredag 14 november 2014

VÄLKOMMEN HELGEN











Jag har tjuvstartat julen nu:) Önskelista till tomten igår och idag tänder jag mitt jule-doftljus från Byredo (jag ni fick ju gissa doften på instagram, det blev safran, fast jag velade länge vilken jag skulle välja, skulle nog gärna kunna tänka mig alla tre;).






Heeej fredag!






Äntligen är helgen här:) Tyvärr startade dagen med huvudvärk och jag har knappt än kommit ur myskläderna (fast jag tror jag tom låter bli att hoppa ur dom nu;).


Huset är faktiskt redan skinande rent och det doftar så gott här. Nytvättat och saffran:) I kväll får det nog bli take-away mat och massa mys i soffan med ännu mera tända ljus. Visst låter det som en bra plan?!







Det är verkligen så svårt att fota inne nu. En utmaning de få timmarna det är något sånär ljust ute har man på sig. Längtar efter att få sätta upp stjärnorna här hemma och jag hoppas så på att det snart blir ordentligt kallt och gärna lite snö! Gör inte ni det med, längtar efter en riktigt fin kritvit vinter:)



Happy fredag och fin start på helgen nu vänner!




KRAM











3 kommentarer:

Nazima sa...

Uschans för huvudvärk, hoppas den släppt nu. Låter som en supermysig fredagskväll om du frågar mig :) hör har vi varit på resande fot hela eftermiddagen, IKEA , Stadium och XXL för köpa nya helskodda ridbyxor åt stortösen samt ridskor .
Nu ska jag landa i sängen med en bok lite popcorn och vin :) är gräsänka tills imorgon då vi äntligen får hem mannen i huset.
Kram och trevlig helg!
KRAM

Nazima sa...

Uschans för huvudvärk, hoppas den släppt nu. Låter som en supermysig fredagskväll om du frågar mig :) hör har vi varit på resande fot hela eftermiddagen, IKEA , Stadium och XXL för köpa nya helskodda ridbyxor åt stortösen samt ridskor .
Nu ska jag landa i sängen med en bok lite popcorn och vin :) är gräsänka tills imorgon då vi äntligen får hem mannen i huset.
Kram och trevlig helg!
KRAM

Anonym sa...

Så stämningsfulla bilder, ljusstakarna är så fina. Synd att de är så dyra bara :(
Vart har du hittat ditt doftljus för någonstans?
Kram och ha en bra dag i stallet med dina tjejer.
/Anna