torsdag 6 november 2014

VAD HÄNDE??







Nej, jag var inte beredd på det som mötte mig i morse! Inte alls. Inte på långa vägar. Men nu är den här,  den första snön på min breddgrad. Det är liksom halv snöstorm ute och total kaos i trafiken (för guds skull ta det lugnt!).





Hej hallå vänner!





Ja som ni ser så är det snö här idag (tvär en blaskigare variant som säkerligen inte kommer stanna många dagar!). Vi började dagen med att slå upp våra bruna till det. Sen blev vi snabbt varse om febrig liten och att jag lyckats fixa till mig själv en redig nackspärr. Jo men visst. Det är en riktig bra torsdag det här, eller inte:S


Så mao. just nu är läget ta hand om liten skatt och försöka värma upp nacken, återkommer inom kort;)




KRAM















1 kommentar:

Audry sa...

God bedring som vi sier i Norge , både til liten og stor! Synes snøen kan vente til litt nærmere jul... Varm klem fra Oslo <3