söndag 30 november 2014

TÄVLING - VINN ETT PRESENTKORT HOS ISA COUTURE








Välkommen 1:a advent!




Idag har jag en fin fin adventstävling åt er mina finaste bloggisar. Ni har nämligen chansen att vinna ett presentkort på 500kr hos min favoritbutik Isa Couture. Det ni behöver göra för att vara med att tävla är att kika in till Isa och hitta er favorit i sortimentet och sedan berätta om det här i kommentarsfältet för mig vad det är för något. Glöm inte lämna din mailadress!

Tävlingen pågår tom. Torsdag den 4 December 2014, därefter dras en vinnare. 
Ev. Vinstskatt betalas utav vinnaren.





LYCKA TILL!








77 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Åh vilken härlig adventstävling!
Min favorit är Soprana Leather Bracelet Gold. Har spanat på den länge men inte klickat hem den :)

Ha en fin dag!
Kram

(mittdittovitt@outlook.com)

Johanna E sa...

Vilken bra tävling! Min absoluta favorit på Isa Couture är Ancilla Pullover Golden Rye by Malene Birger. Älskar färgen och modellen är en sån som är perferkt att dra på sig när man inte vet vad man ska ta på sig men som blir jättesnygg till enkla svarta jeans.

Ha en fin advent!

Marita Holm sa...

Grinolas bag är min absoluta favorit. Jag har velat ha den väldigt länge Håller tummarna nu
marita-holm@hotmail.com 😍

Carin sa...

Åh vilken grymt bra tävling!
Min absoluta favorit bland mycket fint i sortimentet är helt klart denna weekend bag från Marlene Birger. Då snygg!
http://www.isacouture.com/accessories/bags-covers/coming-soon-1-15-7-2014-wallikan-blue-weekendbag-by-malene-birger.html
Trevlig advent!
/Carin

Anonym sa...

Jag tycker din champagnefärgade scarf från Malene Birger är helt underbar och skulle köpa en sådan om jag vann tävlingen :) *håller tummarna*
nettskie@hotmail.com

Anonym sa...

min favorit klänning heter
Gestuz
Elea Black Dress
. Vinner ju aldrig , jag..hoppas på tummar o tår.. Gillar läsa dina bloggar, inspierande..

Trevlig advent!

/Marie

Anna-Maria sa...

Glad Advent!
Jag älskar sjalar och detta är en favorit som jag drömmer om!
http://www.bloglovin.com/frame?post=3838089619&group=0&frame_type=a&context=expanded_post&context_ids=&blog=548797&frame=1&click=0&user=0

amcn1974(a)hotmail.com

Ulrika sa...

Åh vilken tävling! Som "fattig student" går alla pengarna till barnens julklappar...Tänk om jag har turen att vinna så att BY MALENE BIRGER Libana Dress Grey Charcoal kan bli min julklänning <3 Håller tummarna!

stilettklackarochbarnvagn@live.se

Anna sa...

Ååh jag skulle så gärna vilja vinna Awril wool scarf från Malene Birger! Den är så fin och jag skulle inte tacka nej till den i färgen champagne :)

God jul till dig lite såhär i förtid ;)

Bakom dörr nr. 11 sa...

Finns så mycket fint, men denna snyga väska har jag tittat på väldigt länge.
http://www.isacouture.com/accessories/bags-covers/grineeh-little-bag-black-by-malene-birger.html

Nu håller jag tummarna !
Ha en fin dag !
Kram Pia
(pia.johansson72@gmail.com)

Anonym sa...

Tack för en trevlig tävling! Jag har som favorit by Malene Birgers signaturmärke på scarfar, väskor och assecoarer! Verkligen lyckat! Vinner jag blir valet en champagnefärgad scarf! Maria (@schwesterpops/insta)

helen by the westcoast sa...

Hej!
Har spanat in ett par Beckham sunglasses. Har tyvärr lyckats slarva bort 3 par Gucci solisar senaste året. Tyckte så mycket om dem att jag köpte samma en andra gång. Mest för att maken inte skulle förstå något.Nu är även nr 2 borta.
Önskar dig en fin decembermånad!
Helen på Tjörn

Anonym sa...

Märket före alla andra är ju BY MALENE BIRGER och den läckra
Grinolas (Agrippa) Leather Bag, får gärna bli min.Visst, den börjar kanske bli lite uttjatad eftersom så många bra bloggare har den , men - jag vill ju va som duuu...
Trevlig advent önskar Catarina

Vid mitt köksbord sa...

Åh, så himla mycket fint i den butiken! Men favoriten är nog ändå MBs Granolas bag! Håller tummen för en vinst, en liten bit på väg till drömväskan ;)

Mvh
Linda
lindabagnert@gmail.com

Vid mitt köksbord sa...

Men åh, skulle ha korrekturläst _innan_ jag skickade i väg förra kommentaren, Grinolas bag så klart!

Anonym sa...

Jag älskar malene birger så denna sjalen skulle jag gärna vilja ha:
BY MALENE BIRGER Awril Wool Scarf Black

/Saraeriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag älskar malene birger så denna sjalen skulle jag gärna vilja ha:
BY MALENE BIRGER Awril Wool Scarf Black

/Saraeriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Det fanns mycket fint därinne, men min favorit är nog ändå Brook Knit Cape. Den ser så varm och skön ut, precis vad man behöver i den här kalla årstiden! :)
irene.helmersson@live.se

Miss Linda sa...

Ååå butiken som lockar fram beslutsångesten ;)
Min favorit är "Dipp Purse Golden Rye" från By Malens Birger. Den får mig att drömma mig bort till sommaren....

Önskar dig en underbar december månad,
Vänliga Hälsningar Linda.

misslinda@telia.com

Anonym sa...

Ooohhh jag är ju bara tvungen att tävla då den 4 dec är min födelsedag. Jag älskar grinolas väskan som kommit i färgen Golden Rye. Den är ju så fin. Ha det gott! Kram Malin

Anonym sa...

Jag glömde ju skriva min mail mallen.83@hotmail.com jag som gillade grinolas väskan i Golden Rye 😃 Malin

Anonym sa...

Jag skulle direkt köpa mej en scarf från Marlene Birger. Vem jag skulle ta får jag klura på då de alla är bara så tjusiga. Har ju sett dessa på så många ställen och skulle bli så glad om jag vann och då kunde beställa en till mej i julklapp:)
/Ann-Sophie

alexochcarin sa...

En sån fin första advent tävling:)
Svårt att välja EN sak. Utbudet är fantastiskt!
Men jag skulle gärna testa något plagg från 5 preview.
Den här tröjan är riktigt snygg:)

http://www.isacouture.com/news/underground-volume-tee-5-beige-5-preview-3877.html?___SID=U

Ha en mysig kväll Mia och tack för en fin tävling, hoppas på tur:)

Johanna K sa...

Min favorit är den grå leo-sjalen från Malene Birger. Den är min definition av perfektion när det gäller accesoarer.

johannakkarlsson (a) live.se

Anonym sa...

Svårt att bara välja en!! Jag tror att min favorit är denna ändå.. iaf just nu: http://www.isacouture.com/accessories/jewellery/odette-ring-by-malene-birger.html

MVH, Fia fiavinnare@hotmail.se

Anonym sa...

Där finns mycket fint! Favorit just nu är grå kofta Brook knit från Second Female. Så fin!

Casa Loda sa...

Finns ju mycket fint här men en favorit är New Bongo Black dess från Second Female. Då är det bara att hålla tummarna nu då :)

Annika (annikayk@hotmail.se)

Anonym sa...

Hej! Vill såååå gärna vinna :) jag tycker att scarfen i champagne ifrån Malene Birger är så fin!
Kram Chatarina P

Anonym sa...

Jag tokgillar t-shirtsen från 5- preview..hoppas nu på att tomten kommer extra tidigt i år. Vore ju härligt:-)

Eva

Stormer_n80@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tokgillar t-shirtsen från 5- preview..hoppas nu på att tomten kommer extra tidigt i år. Vore ju härligt:-)

Eva

Stormer_n80@hotmail.com

AngelicasVärld sa...

Favoriten är nog den perfekta lilla svarta från Malens Birger...dvs Domina dress...i love it!

Skulle vara underbart att vinna...skulle genast klicka hem klänningen som skulle få vara det självklara valet på alla julfester som kommer!

angelicasvarld@gmail.com

House of Silver sa...

Jubiiiiiiiiiii, jeg prøver da lige lykken og håber på at vinde denne skønne, skønne bluse fra mærket Marlene Birger i str. XS

http://www.isacouture.com/clothes/cardigans-sweaters/alix-pullover-black-by-malene-birger.html?___SID=U

Kram Jeanette

Anonym sa...

Hej!
Ååååh, älskar flera av sjalarna så någon sån skulle jag välja, just nu är favoriten BY MALENE BIRGER
Michela Svart Sjal!

jennyfinn74@gmail.com

Kram/Jenny

Ann-Sofie sa...

Godmorgon, svårt att välja en favorit...men eftersom jag länge spanat på
By Malene Birger
Grineeh Little Bag Black så säger jag den! Hade passat perfekt när vi snart åkr på semester, det perfekta handbagaget!
Ha en fin dag ♥

Anonym sa...

Jag älskar Garcia White Black Dress. Perfekt till fest samt möte på kontoret. Hoppas på att vinna...
Mail: gosiakuriatto@gmail.com

Anonym sa...

Oj vilken tävling!

En riktig, riktig favorit hos Isa är Awril wool scarf (By MB)i färgen Champagne! Unnade mig, för en tid sedan, den scarfen i svart. (har använt den massor!) Direkt jag såg att den kommit i den krispiga ljusa färgen kände jag dock att... Oj, den där är ju faktiskt ännu finare... Modern, fräsch men ändå klassisk - och den skulle passa till i princip allt i min svartvita garderob!

annaahman@hotmail.com

Älskade pion sa...

Vilken fin tävling. Jag gillar: Second female Loop off white black knit sweather.Hoppas på tur

MVH

Ulrika

Mail: alskadepion@gmail.com

Anonym sa...

Jag är så otroligt kär i Wastano Black Dress, så skulle jag vinna är det den som står högst på önskelistan :)

nina71_6@hotmail.com

Karin Nilsson sa...

Hej!
See by Chloe- Porte epaule shoulder bag black är min favorite.
Trevlig blogg! Tack för inspiration!
Kram
karin

Anonym sa...

Hej,
Jag skulle gärna ha en scarf från by Malene Birger en gång i mitt liv! Den beige du har är ju helt superfin!
Hälsar Mia i uppsala

Anonym sa...

Hejhopp!! Doller shirt black tops by marlene birger, den har jag siktat in mig på så snygg o klassisk!!! Vill vinna, wiee, hihi!! Tack för en supertrevlig blogg, kram Linda

Louise Josefin sa...

Åh vilken rolig tävling, tycker verkligen Isa Couture har så mycket fint.

Häromdagen träffade jag en kvinna på jobbet med världens finaste scarf. Efter att jag hade beundrat den på håll var jag tvungen att gå fram och fråga var hon köpt den, By Malene Birger svarade hon glatt.

Oj, det låter dyrt tänkte jag. Och efter en google sökning visade det sig att det var rätt. Men jag har inte riktigt kunnat släppa denna vackra scarfen.

http://www.isacouture.com/accessories/scarfs/awril-wool-scarf-black-by-malene-birger.html

OM jag har turen att vinna tänker jag unna mig denna lyxiga och vackra scarfen! :-)

(epost: louisejosefin@hotmail.se)

zara sa...

Har letat länge efter en jumpsuit som inte får mig att se ut som Byggare Bob, och här är den!
http://www.isacouture.com/clothes/dresses/garcia-black-jumpsuit-second-female.html?___store=eu&___from_store=eu&currency=SEK
Ingen byggarlook, bara svart, enkel perfektion!

Anonym sa...

Har haft svårt att hitta advents/julkänslan i år, men nu har jag iallafall hittat klänningen till julafton, och eftersom jag fyller några dagar efter julafton så kommer klänningen att hinna visa upp sig två gånger innan detta år är slut. Det är klänningen från Gestuz, Sanzo Black Dress som jag fallit för, håller tummarna att jag får en tidig julklapp och födelsedagspresent i form av ett presentkort :)
/Therese L

Pippi Langslamp sa...

http://www.isacouture.com/clothes/dresses/sanzo-black-dress-gestuz.html

Jag vill hha denna på nyår, så sjukt snyggggg.

Anonym sa...

Awril Wool Scarf Champagne såklart! så fin i sin enkelhet, precis som allt by Malene Birger skapar.

persikan88@msn.com

Eva Ottenvall sa...

Jaaa second female marde cardigan... Fryser jämt och älskar mysiga tröjor..eller läder kjolen..skarfs Finns mycket. Jag håller alla tummar.
Kram Eva

pillan sa...

Underbar tävling du bjuder oss på!
Jag behöver verkligen nåt snyggt till jul (ja vem behöver inte det liksom... ;)
och hittat snygga By Marlene Birgers Libana Dress i grått!!

Ha det gott, PIllan

Anonym sa...

Underbar tävling, om jag vann skulle jag köpa By Malene Birger Grineeh Little Bag Black.

evalundman51@bredband.net

Nazima sa...

Tjingeling vilken trevlig tävling!

Jag har länge spanat in Grineeh little bag i black,men inte kommit mig för ännu att klicka hem den så den hade varit fantastiskt att använda ett presentkort på.
Håller mina tummar och tår för en vinst!

nazima.josefsson@gmail.com

Kramar

Malin sa...

Min absoluta favorit är Awril wool scharf indigo blue, den skulle passa fint till min ljusgråa fuskpäls:)

malabr@kth.se

Karin Westerberg sa...

Åh vad roligt med tävling! En Grinolas bag är min absoluta favorit! Väskor är ju så tidlösa. Håller tummar och tår den här gången!
Hälsn Karin

(westerberg.karin77@gmail.com)

Kylie Larsson sa...

http://www.isacouture.com/clothes/pants-jeans/pinch-black-white-pants-second-female.html?___SID=U

Tack :)

//Kylie kylielarsson@gmail.com

♥Linda♥ sa...

Hej Mia!
Så roligt med tävling, den höll jag på att missa.
OM jag vann skulle jag nog genast unna mig den finaste scarfen av dem alla nämligen:
BY MALENE BIRGER
Awril Wool Scarf Champagne

Sååå fin! *suck*

Kram Linda (linda_starby@telia.com)

Johanna sa...

Jag skrev denna kommentar ovan men glömde min mailadress: "Vilken bra tävling! Min absoluta favorit på Isa Couture är Ancilla Pullover Golden Rye by Malene Birger. Älskar färgen och modellen är en sån som är perferkt att dra på sig när man inte vet vad man ska ta på sig men som blir jättesnygg till enkla svarta jeans.

Ha en fin advent!"

johanna__ericson@hotmail.com (två understreck)

Anonym sa...

Åh vilken härlig tävling. Har länge velat ha en Grinola väska från By Malene Birger. Håller alla tummar och tår.
Patriciapahl@hotmail.com

Emma.H sa...

Min favorit hos Isa Couture är 2ND DAY Jolie Blues Jeans. Den perfekta svarta byxan som saknas i min garderob och som jag skulle kombinera men alla mina blusar och toppar både till vardags och fest :-)

Ha en fin kväll! Emma

e.hoglert@hotmail.com

Anonym sa...

Där finns det så mycket snyggt. Men min stora favorit som jag spanat in är BY MALENE BIRGER
Leolisho Wool Scarf Grey

Kram Ewa.
thea0158@hotmail.com

Petra sa...

Hej, vad roligt.
Har varit inne på denna sidan många gånger
det sista och kikat på allt fint. Du har ju tipsat
om denna sidan på din blogg tidigare.
Skulle jätte gärna vilja ha en grå Ominda halsduk
från Malene Birger nu när det blir kallt.
Har kikat på den många gånger och tycker
att den är så fin.
Älskar hennes saker. ;))

Tack för den fina inspiration du ger på fin blogg.

// Petra

Eva B sa...

Hej Mia!

Klart jag vill vara med och tävla, skulle ju vara toppen om jag hade turen att vinna. Allt är ju snyggt på Isa Couture. :)

Men om jag nu ska välja något som jag verkligen skulle vilja ha och faktiskt behöver så är det en snygg ryggsäck, så den här från See by Chloe är en storfavorit: http://www.isacouture.com/accessories/bags-covers/lizzie-big-shoulder-bag-black-see-by-chloe-4324.html

Hoppas jag vinner! :)

Ha det gott!

Kram Eva eva@evablixman.se

Anonym sa...

Marde Black cardigan älskar lika mkt som Grineeh Little Bag men den är alldeles för dyr även med vinsten :( Cardigan blir det då till 100% ! Väntar på bra besked från dig, Mia :)

magda_f@telia.com

Kram
Magdalena

e sandgren sa...

Favoriten inne hos Isa är väskan Nellie, medium från See by Chloé. Skulle vara en dröm att äga!
Ewa-Christina Sandgren

Anonym sa...

WOW vilken tävling, denna vill man ju verkligen inte missa då Isa Couture verklingen har så mycket snyggt. Om jag har turen på min sida så hade jag unnat mig någon av dessa 3 som är mina absolut favvisar:
- By Malene Birger
GRINOLAS BAG GOLDEN RYE
- Just Female
BRAZIL BLACK KIMONO
- Victoria Beckham
SUNGLASSES HAPPY BUTTERFLY BALSAMIC
Ha en underbardag dag
Kram Anna

Anonym sa...

Oj glömde visst skriva min mailadress: annaliljekvist@hotmail.com
Kram Anna

Anonym sa...

Åh jag hoppas att det blir min tur så jag kan unna mig Grineeh little black som är så fin!
evam-66@hotmail.com

Anna sa...

Min absoluta favorit hos Isa är By Malene Birgers http://www.isacouture.com/awril-wool-scarf-golden-rye-by-malene-birger.html
Skulle piffa upp min annars så svarta stil! Älskar att bryta av med lite färg och mönster! Passar perfekt till julaftons outfiten min svarta By Malene Birger Saheli klänning ❤️
Kram Anna

annachenriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Drömmer om awril wool scarf i färgen champagne... Helt fantastisk! Har önskat mig den sedan jag såg den första gången! Så fräsch, fin och klassisk! Vill verkligen ha...

Med vänlig hälsning,
Anna

Monika sa...

Isa Couture har ju så mycket fint och min favorit just nu är http://www.isacouture.com/accessories/scarfs/january-scarf-off-white-black-second-female.html
Jag skulle inte ha någonting emot om den låg under granen hos mig och inte heller runt halsen på mig!

monikas-mail@hotmail.com

Anonym sa...

Min favorit hos Isa Couture är Avril Wool Scarf i färgen champagne! Så den skulle jag slå till på om jag vann!
Kram Majsan

majsan1978@hotmail.com

Majsan sa...

Min favorit hos Isa Couture just nu är absolut Awril Wool Scarf i färgen champagne! Så den skulle jag slå till på om jag vann! Kram Majsan

majsan1978@hotmail.com

Majsan sa...

Min favorit hos Isa Couture just nu är Awril Wool Scarf i färgen champagne! Så den skulle jag unna mig om jag vann! Kram Majsan

Mirre Syr sa...


Hos Isa Couture finns ju hur mycket fint som helst och svårigheten att välja är såååå svårt! Inte minst när man ser alla dina fina inspirationsbilder!!!

MEN!

Den här tycker jag var snyggeli-snygg!


http://www.isacouture.com/leolisho-wool-scarf-brown-by-malene-birger.html

Mirre Syr sa...

Ooops! Glömde lämna min mailadress:

symirre@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Min stora favorit är By Malene Birgers Awril Wool Scarf i färgen Indigo Blue. 💙 💙 💙

Kram Mirva
mirva.kantola@hotmail.com


Anonym sa...

Klänningen Elea skulle passa mig perfekt på nyår :)

God Jul!

Roselie.glans@telia.com

Perra sa...

Oj glömde lämna min mailadress igår.
Lämnade kommentar igår 3:e dec klockan 23.00.
Hoppas hoppas på vinst :))

// Petra

petralindqvist@hotmail.com

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.