lördag 15 november 2014

STALLÖRDAG COMING UP









Från förra lördagen och klubbens årliga tävling. Emma och C plockade faktist en rosett tillsammans (jag är så stolt över henne så jag nästan spricker lite;) och de var såå duktiga ihop:) (kortet är lånat från klubbens hemsida, det är stallets fotograf som tagit det, inte jag! Emma ser väldigt fokuserad ut hi hi:)





Tjingeling lördag!






Här har vi precis ätit en mysig lördagsfrukost och nu ska jag precis hoppa i stallkläderna och så ska vi ge oss iväg ut, N har redan lastat sin cross på släpet och åkt på sitt lördagsnöje, så det är bara vi flickor i familjen som ska till stallet!


Vi ses kanske lite senare sen igen om jag hinner!



KRAM











2 kommentarer:

Nazima sa...

Vilket fint foto av din fina tjej och den vackra hästen.
Mysigt med stallhäng, det blev det här med! :-)
Ikväll blir det trerätters för att fira att mannen kommit hem från USA.
Ha en fortsatt go lördag!
Kram

Hemma hos Katta sa...

Fina hästtjejen!

Åh, jag börjar också längta efter att få köra igång med advent. Mest längtar jag efter att få upp ljusstakarna och stjärna. Och att få köpa hem första hyacinten...

Kraaam

ps. Vilken härlig doft (kan jag tänka mig i alla fall) på nya doftljuset!