onsdag 5 november 2014

NYTT I SILVER HÄR HEMMA








Senaste köpet från Tennet är Tre kulor. Jag har så länge velat ha denna vackra ljusstake till min samling och nu äntligen är den min:)





Tjingeling vänner!






Här är det regnigt och novembergrått idag denna onsdag! Jag hade nästan helt missat att vi har möte på jobbet innan jag börjar jobba i kväll, men jag blev påmind här precis så jag måste snabbt fixa i ordning mig och ge mig iväg. Därav blev det ett suuuperkortinlägg idag;)


Ha en skön onsdag nu, så hinner vi förhoppningsvis ses snart igen:)



KRAM










3 kommentarer:

Nazima sa...

Snygg ljusstake! Svenskt Tenn har galet mycket fina saker :-)
Ha en fin onsdagskväll!
Kram

Anonym sa...

Så jättefint! Tack för att du i din blogg ger så mycket inspiration!
Med dina inlägg har du sått många frö hos mig både vad gäller inredning och din modestil.
Gillar din blogg skarpt och försöker "kolla läget" varje dag:)
Helén

villa carolina sa...

Så fina ljus stakar passar toppen hemma hos er =) Trevlig onsdagskväll dit!
Kram/Linda