tisdag 11 november 2014

JUST NU LÄSER JAG









Jag brukar alltid gå förbi pockettoppen på Maxi när jag storhandlar, oftast finns där någon ny rolig pocket att köpa. Senaste köpte blev Gone Girl av Gillian Flynn. Än så länge har jag bara hunnit läsa några sidor, men jag har sett trailern till filmen (går just nu på biograferna och jag är riktigt sugen på att se den men jag vill gärna läsa klart boken först:), det verkar vara en mycket spännande deckare jag har i min hand! Jo, jag slog till på den där handkräm från lyxiga Byredo jag ville ha, den doftar sååå gott! Löp och köp! Sen har även en ny ajfån bredvid mig här i soffan. Velade på att köpa den nya men tyckte den kändes för stor i handen, så det fick bara bli den uppdaterade 5s'en i guld. Just nu väntar jag faktiskt ett viktigt telefonsamtal som jag hoppas kommer snart!



Vad har ni för er idag då vänner, berätta gärna?:)




KRAM













4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för boktipset. Den ska jag kolla in.
/Ann-Sophie

mitdittovitt sa...

Tack för tips både ang handkrämen och boken, båda är faktiskt slut här ;-)
Här jobbas det, men just nu lite paus, i några timmar till. Sen hem och göra Lasange till sonen och mig. Mannen är på jobbresa. Så det blir bara vi två i kväll så då får vi passa på att mysa lite extra :)

Väntar faktiskt också på telefonsamtal. Vårdcentralen, har fått uvi för 3:e gången nu på kort tid :( Usch och fy inget kul alls.

Kram och ha en fin kväll.

Nazima sa...

Tack för boktips! Får kollas in. Jag köpte ochså ny iPhone nyss och då vart den i guld slut så det blev en i silver.
Idag slutade jag tidigit och njutit av att få fika mellis med skrottarna. Senare blir det lax i ugn med potatis och romsås, här vi ochså själva. Min bättre hälft tillika skrottarnas pappa är på jobbresa till USA och kommer hem till helgen.
Kram och tack mysigaste bloggen!

Anonym sa...

Du har en så fin blogg, brukar kika in här nästa varje dag och titta :)

Skulle du inte kunna göra ett litet skoinlägg? Vad du har för skor osv? :) Saknar inspiration så hade varit väldigt skoj att se vad du tycker är fint, och vad som passar ihop med vad :)

Stor kram