torsdag 13 november 2014

JULÖNSKNINGAR (NEJ DET ÄR INTE FÖR TIDIGT;)
















Jag har redan fått en liten lista från en liten skatt här hemma i min hand (att vidarebefordra till tomten såklart!), så jag antar att då är det väl okej att börja önska för alla i familjen, eller?!;) Och nej julen går inte ut på klappar, det vet jag, men det är så vansinnigt kul att få önska sig och få drömma lite:) 



I år ser min lista till tomten ut så här:



1. En liten Kotte från tennet, ja tack! 2. Kan inte låta bli att snegla både en och två gånger på den här scarfen med sign-printet i beige. Tomten du hittar den här;) 3. I snart 10 års tid har jag velat ha denna klassiska goding från Mulberry, jag fortsätter önska! En dag kan ju drömmar slå in:) 4. Knuten i den försilvrade varianten, ja du skulle passa in här hos mig. Så. Fin. Du. Är. 5. Jag vill dofta gott också! Faktiskt har jag i länge sneglat på en doft från Byredo, tycks bara aldrig komma till skott att köpa en, för när jag väl ska bestämma mig kan jag inte välja. Alla doftar verkligen på sitt egna sätt så gott. Tomten du kanske kan välja åt mig?:) 6. Små söta berlocker till mitt nya Thomas Sabo armband står på önskelistan. Än har jag bara två.



Förresten vänner är ni lika sugna som jag på julmust och saffransbullar med mandelmassa? Jag är nästan på g att börja baka, så sugen är jag och musten läskas varje gång jag är och handlar:) Den där första julmusten när den är iskall är såå god ju!




KRAM











6 kommentarer:

AngelicasVärld sa...

Jag har också börjat snickra på en liten önskelista...man blir nog aldrig för gammal för det! Sen så tjuvstartade jag med lite glögg, saffrans giffel och en tidning med julinspo...

Stjärnor & Champagne sa...

Oj det var en fiiin lista:) En av dessa, skall jag få av min kära make:)En bara sådär present....Längtar!!! Julmust är inte fel och som sagt kall:)

Kramkram Anne

Anonym sa...

Hej, såg just ditt fina nya fårskinn som du beställt från Homenord. Hittar det ingenstans på hemsidan, har sökt på alla tänkbara ord.
Vet du?
Tack, kram

Sabina sa...

Fina saker! Får hoppas tomten är snäll i år och uppfyller din önskan.

Trevlig helg!

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Här hittar du till skinnet: http://homenord.se/sv/textilier/mattor/langharigt-lammskinn-fran-island.html

Kram

M

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Nä då, det är aldrig för tidigt för önskningar :). Just den där Blanchedoften från Byredo har jag och det är nog min absoluta favoritparfym, såååå himla fräsch!