lördag 4 oktober 2014

RENAISSANCE LE PARC TROCADERO























Vi är så nöjda med vårt hotell här på vår lilla Paris vistelse. Det är alldeles lagom på alla sätt och vis och man kan ta sig till nästan allt på bara några minuter! Servicen är tipp topp och det är lugnt och ombonat här på Le Parc Trocadero. Detta får verkligen bli dagens tips om ni ska besöka Paris:)








Bonjour mes amis!





Här i Paris har vi det fortfarande så himla härligt. En sån här lugn och skön resa som man inte vill ska ta slut bara för allt är så bra:) Idag har vi tagit oss runt med både Metron och till fots. Vi har sett mycket av de "stora" monumenten, men mest så tar vi det bara lugnt och skönt och tittar på folk. Nu har vi precis duckat och jag sitter här i vår sköna säng och bloggar ingen.


Vi ska strax ge oss ut för lite mat igen och vi får se om det finns lite ork kvar när jag kommer hem för att visa er det jag vet att ni vill se (eller ni kanske inte vill se vad som fick följa med hem från den stora Louis Vuitton butiken på Champs Elysée;)!?





KRAM










5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint hotell !!! 👌 Ååååååh, längtar efter att se vad som följde med fr LV...

// @nottheusualday

Anonym sa...

Jag anar att det är en Damier Azur Canvas.......

mammaxtre sa...

Jag drömmer om Paris. Har ännu inte varit där. Ha en fin söndag

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Nej faktiskt inte;) kika på senaste inlägget så får du se!

Kram

M

Aratorps Lena sa...

Vad lustigt, där bodde vi förra året också! Av alla hotell, liksom... :) Supermysigt och bra frukost!!