tisdag 7 oktober 2014

MOT BMW-VERKSTAN













Hade helt glömt att jag bokat tid idag för att få min bil kollade efter att jag blev påbackad (gah sånt är så trist alltså:S), så jag var tvungen att hoppa ur soffan (låg rätt skönt där om jag säger så;) för att ta mig till bmw-verkstan. Usch det var riktigt ruggig ute idag. Kallt och småregnade och det kändes väldigt höstigt! Hoppade i mina favoritskor (jag såg att ni var några som undrade om dom på instagram när jag hade dom när vi flög till Paris) från Primeboots (köpte mina för länge sedan nu men de finns fortfarande här på country-dreams). De är sååå sköna och en sån här sko som hålls länge länge om man vårdar den väl:) (sjalen By MB/Isa Couture, sen hade jag vanliga svarta tights/H&M och en tunn stickad oversized tröja från dito. Väskan jag den vet ni ju vart den kommer i från nu;) I väskan skymtar ni en skön kashmir-poncho som jag klickat hem från Soft Goat som är perfekt att ha med sig och slänga på i sånt här höstligt väder. Ni skymtar även min fina plånbok från SeeByChloé/Isa Couture)



Nu får ni ha en fortsatt fin dag vänner, vi ses snart igen!




KRAM











3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag klickade hem ett par svarta RM Williams! 😉

#nottheusualday

Anonym sa...

Så mycket fint och vilka härliga Paris bilder du bjuder oss på. Kändes nästan som man var där själv ju hihi.
Får man fråga om länk till både H&M tights och den tunna stickade oversize tröjan? :)

Kram Bella

MITT VITA HUS sa...

Bella: Tack rara<3

Tröjan verkar inte finnas kvar nu när jag kikade på internet, köpte den i butik och det var ett tag sedan. Men det är dessa tights, de är hur bra som helst:)

http://www.hm.com/se/product/10453?article=10453-D


Kram

M