torsdag 9 oktober 2014

MIN NYA DOFT








Narciso Rodriguez doft For her köpte jag i Paris på Sephora efter tips från mina instagramvän (tack rara:). Den luktar verkligen sååå yummie och så där lagom och kvinnligt som jag älskar. En perfekt parfym för dagen.





Hej raringar!





Här är det dunderförkylt läge bu hu och det verkligen spöregnar och är tokgrått ute:( Jag var nere på stan för en lunch med min fina vän och för att pratat lite jobb och roliga planer, det blev bara en snabbis, var tvungen att åka hem sen för orken är inte riktigt vad den ska känner jag:S Nu måste jag verkligen kurera mig här, för i morgon är det ju fredag och då vill man ju inte känna sig krasslig!;)



Så vi ses snart igen vänner!




KRAM













3 kommentarer:

Anonym sa...

Den doften sniffade jag på för ca 5 år sedan på flygplatsen. Köpte inte men har sedan dess haft den i minnet. I våras slog jag til! Sedan dess är det min absoluta favorit!! Fast den rosa flaskan som är parfum.

Sabina sa...

Hej. Tack för tipset, måste lägga den på minnet och testa den vid nåt tillfälle. Hoppas förkylningen ger med sig! Inte kul med förkylning över helgen!
Kram Sabina

Anonym sa...

Din Instavän = #nottheusualday 😊😊😊