måndag 6 oktober 2014

MIN NYA ÄLSKLING









Nu alla nyfikna;) Tadaaa här är den, min fina nya väska som fick följa med mig hem från Paris! Jag är så nöjd med den och det var precis den här jag ville ha och den passar min stil så. Provade den större storleken, men nej den blev alldeles för stor. Den här mellanmodellen av Neverfull väskan från Louis Vuitton är precis lagom på alla sätt och vis, lagom rymlig och ändå nätt. Det klassiska mönstret jag valde känns precis så klassisk som det ska, och det var ju det mönstret jag sneglat på i många år, så valet var ganska självklart (även om det fanns många andra fina varianter och jag velade lite där ett tag:), sen att ha köpt den på Champs Elysée, det slår ju liksom det mesta, vi blev behandlade så himla flott och fick till och med bubbel serverat medans vi väntad på att de hämtade och slog in min väska, kändes riktigt lyxig;). Nu har jag en fin följeslagare i många år framöver.




KRAM













11 kommentarer:

Emma sa...

Riktigt riktigt snygg!!!!!!

Anonym sa...

Fiiin! Pris!
Hälsn Jenny

Marita sa...

Supersnygg ❤️

Anonym sa...

Så fin, förstår din lycka:) Kul att du valde den klassiska:)

Kram

Anonym sa...

Hur fin som helst. Helt underbar! Jag förstår att du är överlycklig. En väska som du kan ha för evigt!

Kram Mirva

Anonym sa...

Trots att jag älskar vackra ting o inredning så har jag aldrig intresserat mig för väskor, jag går helst utan o knölar ner det jag kan tänkas behöva i en ficka istället. Känner mig "friare" så. Bra för mig för då sparar jag en del pengar tydligen ;)

MITT VITA HUS sa...

Jenny: 855€

Kram

M

Aratorps Lena sa...

Bra köp! Jag älskar min stooora Neverful! Bästa köpet!

Nazima sa...

Mycket bra val, jag har precis den modellen och fägen på min önskelista, den klassiska är helt klart den finaste tycker jag.

Kram

Jenny sa...

Supersnygg!!! Vilken storlek är det på väskan? Funderar själv på att köpa en.

Anonym sa...

Kan du berätta vad storlek är det?