torsdag 23 oktober 2014

HEEEJ TORSDAG






En dag i taget, snart är helgen här:)





Tjingeling raringar!







Jag är så glad för att ni kikar in till mig och jag hoppas det ger er lite inspiration i vardagen. Ser ju att ni är här på statistiken men ibland är det liiite tyst i kommentarsfältet. Vilka är ni som kikar in till mig, vad vill ni se här?! Snälla berätta för mig:) Tycker så om att läsa era hälsningar till mig och jag hoppas verkligen ni tycker att jag svarar på era frågor som kommer här, försöker att alltid hinna med det:)


Nu är det lunchdags och jag har dejt men mitt hjärtat som precis kommit hem!



Happy torsdag till er, så ses vi i morgon igen på veckans bästa dag!





KRAM












22 kommentarer:

Anonym sa...

Titter inn til deg daglig - elsker bloggen din! Stor klem fra Aud i Oslo ❤️ :-)

Anonym sa...

Du har en så fin blogg med både innehåll och bilder! En bra blandning av vardagsliv, inredning, mode, skönhet, trädgård mm. Bästa bloggen!

På Selmas gata sa...

Det är väl lite så att man läser bloggar "i farten" så att säga, så gör jag iaf, t.ex. kikar på plattan när jag äter frukost och då blir det inte av att jag kommenterar så flitigt tyvärr. Men jag gillar din blogg mycket, det vill jag att du ska veta:)

Jag älskar att se inredningsbilder från ditt hem, du har det så fint och inspirerar mig! Ser fram emot att få se hur du ska juldekorera i år, och om man får önska så gärna lite fina tips om sådant som man kan köpa hem via nätet till jul. Intressant också att läsa om ditt jobb och vardag. Sedan är just jag inte så intresserad av inläggen om hästar, men det beror ju bara på att jag själv inte är hästtjej, och det är ju en del av ditt vardagsliv så det är klart du ska blogga om det. Jag scrollar:)

Får jag fråga vilken statistikräknare du har, har inte lyckats hitta någon som är bra och som räknar t.ex. unika besök?

Kram/tanja

Anonym sa...

Grejen är ju den att du tar bort de kommentarer som inte passar dig... då kanske det inte blir så många kvar?!

Bettan

MITT VITA HUS sa...

Tanja: Jag använder Susnet, har gjort sen jag började blogga 2008, funkar perfekt:)

Bettan: Jag tar inte bort kommentarer, bara för att de inte passar mig! Jag tar bara bort de som är rent kränkande, mot mig och min familj/barn (ja jag har fått sådana!) o c h de som är kränkande mot andra bloggare som hamnar här i min blogg. Jag tar bort just dom för jag vill inte ha drama på bloggen, med långa hetsiga diskussioner där man fortsätter kränka och jag tar även bort som för att jag lever i den filosofin att om man inte har något snällt att säga, eller kan ge en konstruktiv åsikt utan att vara elak, så tycker jag man kanske kan hålla det för sig själv! Och Bettan om du nu vet att du lämnat en kommentar till mig som inte blivit publicerad, så kanske du kan tänka dig lämna en trevlig rad nästa gång istället?!

Kram

M



MITT VITA HUS sa...

Selma: Även Tailsweep har så man kan registrera statistikräknare för att få fram hur många unika besökare man har:)

Kraam

Mallansvardag sa...

Försöker läsa dina inlägg varje dag, inte alltid man hinner tyvärr : )
Gillar att läsa om det mesta, men älskar inredning, kläder, mat, skönhet. Det ska helst vara en blandning av allt - precis som i din blogg.
Du är en riktig inspirationskälla.

Kram Malin

Anonym sa...

Jag tycker också att du har en inspirerande blogg, även om den kan bli väldigt lik en viss annan blogg både i bild och text.
Jaja, alla gör ju som de själva vill och även vi läsare.
De bästa inläggen är där du är dig "själv".
Fina bilder tar du och det är ett stort plus tycker jag, kan sakna lite helhetsbilder ibland.
Kram från Anna

Anonym sa...

Tycker du verkar vara en ödmjuk och fin person. Gillar din fina blogg och följt dig "från början".

Stor kram till dig fina Mia

Lena sa...

Läser varje dag!Gillar dina inredningsbilder och shoppingtips både när det gäller kläder och hemmet.
Koftan ser väldigt fin ut.Hur är det i storleken? Alltid så svårt när man beställer på nätet.
Kram L

MITT VITA HUS sa...

Lena: Koftan är normal i storleken tycker jag:) den är verkligen hur fin som helst och riktigt bra pris!

Kram

M

Anonym sa...

Hej Mia!
Jag läser din blogg varje dag. Just bli jag glad om du skulle vissa mer bilder på ditt badrum :) (om du vill o kan). Jag beundrar bl.a. dina flickor fina rum utan massa saker framme :)

Kram Magdalena

Anonym sa...

Hej Mia!

@nottheusualday här! ;)
Jag gillar din blogg precis som den är!
Trevlig helg!

Kram M

Jennie - mamma till W&A sa...

Är inne på bloggen dagligen men kommenterar sällan/aldrig :). Älskar din inredningsstil och dina foton är riktiga inspirarionsbomber! Älskar vitt svart och grått och just nu har jag väldigt svårt att släppa tanken på att slipa golvet och olja/vaxa det vitt :). Det får väl dock vara en dröm tills den dagen det är dags att slipa det igen eller ev byta det. Men vitt SKA det bli nån gång iaf!
Ha en härlig fredag!
Kram Jennie

Anonym sa...

Tittar också in nästan varje dag! Tittar också in ibland för att söka upp något, tex. Ett recept eller en ide, tex. Så fina korgar å smörpapper från leilas...hur dukade och dekorerade du?!
Gillar allt med bloggen! Bilder på dina fina tjejer, inköpsstopp, recept och bilder! Smink , krämer och kläder och så inredningen förstås! Den stora variationen passar mig, litet av varje :)
Hoppas verkligen du har ork att fortsätta blogga trots jobb å familjeliv. Förstår att det tar massa tid...
Tack för att du delar med dig av ert liv och din vardag.
Kramar

Anonym sa...

Skulle vara roligt att få veta vilka bloggar du själv läser...älskar din blogg och lite nyfiken på vad du själv läser för bloggar! :)
Kramas igen

Nazima sa...

Hej Mia!
Din blogg hör till min absoluta favorit, som du vet :-) Kikar in här så gott som dagligen och få massor av inspo, positiv feelings!
Jag tycker precis som anonym här ovan finns inget du behöver ändra på, för den är så bra som den är! Gillar mixen av inredning, mode, shopping och en liten glimt av dig och din söta familj.
Jag önskar dig en härlig helg trots regn och höstrusk!

Kramar Nazima; trebarnsmamma, lärare , inrednings -och hästtokig

Anonym sa...

Hej,
tack för en vacker blogg, fina bilder. Vill gärna se mer av såna där också du är med på bild :)
Hälsningar från Finland, där bor jag.
Sari

Anonym sa...

Hej Mia!

Jag bor i Skåne o läser din blogg nästan varje dag, jag tycker att du har god smak på både i redning o kläder. Sedan verkar det som " tror" jag att du blir inspirerad av en annan stor blogg? Jag ser mkt likheter i alla fall. Jag tycker att det är kul att läsa din blogg, du verkar vara en tjej med båda fötterna på jorden, och som verkar ha en sund i ställning till din kropp, figur o ditt utseende, dvs du verkar inte springa på olika behandlingar o fixa till dig varje månad.Du blir en bra förebild också som visar att du kan ha en blogg (stor?) som jag hoppas att du får lite ekonomisk vinning också på( förstår ju att det är ett jobb ) men att du är kvar i annat yrke också som de flesta andra faktiskt är. Jag tror inte att det är så bra att bli för stor?? Då tappar man kanske den vanligaste målgruppen? Om man liksom kommer för långt ifrån det som de flesta gillar och har möjlighet till att göra / köpa etc, om du förstår vad jag menar. Lite tankar från mig.
Med vänlig hälsning,
Ina

styleanddesign sa...

It would be nice if you had a translate button on your blog page! Otherwise, love your pictures and your beautiful home. A reader from Canada.

Frida sa...

Jag gillar din blogg för du verkar vara en trevlig, jordnära person som står stadigt med fötterna på jorden, samtidigt som du gillar lite lyx i vardagen. Alltså inte helt olik mig! Jag gillar variationen av härlig inspirerande inredning, lite mode och skönhet, tips på mat och samtidigt få inblickar i ditt och din familjs vardagsliv!

Själv är jag 37 år, bor i Göteborg med sambo och 6-årig dotter och väntar just nu tvillingar! Då livet inte är på topp just nu, i v. 33 med 2 stycken i magen som trycker och buffar så kan bl a din blogg erbjuda lite härliga avbrott i vardagen! Älskar speciellt inläggen om inredning, då det absolut är min största passion i livet (förutom familjen så klar), men just nu finns noll energi till eget piff men då kan man få inspiration från din härliga blogg iaf!

Kram Frida

Malin Steding sa...

Jag tycker att du gör rätt i att ta bort kommentarer som är kränkande. Jag har aldrig förstått mig på varför vissa människor är så bittra att de känner att de måste trycka ner andra för att må bättre.
Vad vinner man på att skriva kränkande kommentarer annat än mothugg....