fredag 10 oktober 2014

HEEEJ FREDAG















Finaste fredagsblommorna kommer från min söta väns butik här i stan Systrarna Grön (om ni är i stan får ni absolut inte missa gå dit:). Jag köpte höstblommornas blomma, den vackra hortensian till denna helg. Det gäller att passa på att njuta säsongens vackraste blomma!






Hej finaste bloggvänner!






Äntligen startar helgen här igen. Kändes som den här veckan försvann hur fort som helst och jag hann knappt blinka:) Jag är fortfarande dunderförkyld här, och känner mig allmänt krasslig i kroppen men det är då skönt att det är ledig helg coming up, så man kan bara vara och ta det easy peasy! Ikväll får det nog bli en take away-middag känner jag, kanske en sån där riktigt god mozarellapizza med massa vitlök och salami. Mm det är jag så sugen på, hoppas gänget hr hemma känner likadant:)



Till er säger jag - ha nu bästa fredagen så ses vi snart igen!





KRAM











4 kommentarer:

AngelicasVärld sa...

ååå jag älskar hortensia - tyvärr så var dom nästan slut på torget så det fick bli eukaluptusblad, kål och vita "kryss" - vackert i all sin enkelhet.

Trevlig helg!

Merete sa...

Du har det så fint hjemme! Eeeeelsker stilen din!

♡♡♡

God bedring!

Merete sa...

Du har det så fint hjemme! Eeeelsker stilen din!

♡♡♡

God bedring og god helg!

Camilla 33 år och 10 barnsmamma sa...

Fint :-D