måndag 27 oktober 2014

HEEEEJ HÖSTLOV & HEJ NYA VECKAN








Vita tulpaner i mitt kök idag!






Hej fina ni!






Hoppas ni haft en riktigt bra helg. Det har jag iaf. Vi har mest hållt oss hemma och började helgen med en riktig familjemyskväll på fredagen med pizza och massa godis i soffan framför en film, lördag pysslade vi med lite av varje här hemma sen hade vi gäster här på Italiensafton på kvällen (jag såg att ni ville ha recept på vad jag bjöd på så det kommer;) och söndagen gjorde jag något jag aldrig trodde i hela mitt liv jag skulle göra, stå på loppis nämligen! Jag och min fina vän gjorde det ihop och vi hade hur kul som helst faktiskt;)


Nu idag vaknade vi sent, ja vi tog sovmorgon vi lediga tjejer här hemma och vi har inte än kommit ur mysisarna faktiskt:S Vi har inte direkt några planer i veckan men några roliga saker ska vi hitta på, men vi tar mest dagen som den kommer tror jag:)



Har ni med höstlov?




KRAM










8 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Här jobbas det hela veckan för fullt men, nästa vecka då drar vi till vämren :) SÅå skönt!

Älskar erat kök så ljust och härligt!

Kram kram

Eva sa...

Nej här är det faktiskt första ggr på 15 år som jag inte är ledig ngt på höstlovet,sånt är livet. Känns lite konstigt faktiskt.

infing sa...

Härligt allt låter!!
Vi har ledigt idag, sen blir det lite blandat jobb och ledigt.

Åhhh, vita tulpaner...D E T vill jag med ha nu!!

Kram Carina

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar om almenackan Les femmes är rosa? Och ungefär vilka mått den har?

/Lilli

♥ Fyra årstider sa...

Jättefint i köket , kriiiispigt var det :)) Ha en härlig kväll. Kram Lotta

Linda sa...

Här är det höstlov men vi kommer bara att vara hemma på fredag. Blir så när jag och mannen inte hade några semesterdagar att ta av. Men på onsdag ska barnen sova hos farmor och farfar också så de blir nöjda. :)

Kram Linda

Vitt och Blått sa...

Åh va härligt med krispiga vita tulpaner!! Jobbar imorgon, sen är jag ledig resten av veckan!! Kram

Nazima sa...

Fiiiint kök! Tycker du/ni har det så fräscht pch vilsamt hos er. Här blir det mest jobb hela veckan. Är dock ledig på fredag i vanlig ordning, men på torsdag ska min stora tjej få ledigt från fritids och hänga med till mitt jobb ( jobbar som lärare i förskolan) så lite höstlov får hon.
Ha en fin vecka!
Kramar