torsdag 2 oktober 2014

GRÅTT & GULD








So in love med mina nya höst-accessoarer, som är två maffiga och tuffa guldarmband från By MB (Isa Couture). Är så glad över att äntligen ha och kunna använda klockor och smycken hela dagarna, för förut när man varken fick ha nagellack eller smycken på sig så blev det aldrig att man tog på sig när man gick från jobbet, utan då var det bara vid enstaka tillfällen då man var fin på helgerna!




Här skymtar ni också mina nya höstnaglar som jag varit på salongen och fixat idag på morgonen. Körde på en mörkgrå variant som är verkligen supersnyggt till allt svart och för att inte tala om till guld:)






Tjingeling!






Här var det en segstartad torsdagsmorgon med anledning av festandet igår då Niclas fyllde 40! Han tackar så för era gratulationer på instagram:) Vi hade både släkt och vänner här på middag och tårta och vet ni jag glömde ta fram kameran helt så det blev inte en endast liten bild från kalaset (hade liksom helt fullt upp:S). Nu är det bara att ladda om och egentligen har jag inte tid att blogga, men jag har ett uppdrag som måste bli klart här idag så nu sitter jag ändå här framför datorn och då passa jag på att kika in en kortis. Sen får jag ta tag i att packa resväskorna och fixa allt för tidigt tidigt, nästan på natten, åker vi mot Paris wiii:)


Ha en superfin oktobertorsdag finaste ni, vi får se om datorn får följa med annars får ni hålla utkik på instagram (där heter jag @mittvitahus men det kanske ni redan vet:) för en Paris-uppdatering:)!


Se u soon!





KRAM













6 kommentarer:

AngelicasVärld sa...

Grymt snygga! Jag har tittat på dom jag med!

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Jag förstår precis vad du menar. Jobbar själv som sjuksköterska och kan ju aldrig piffa dagtid. Då blir det inte heller att man tar på sig de smycken eller finare kläder man har. Och med små kids så är man ju aldrig ren heller hehe. Men tids nog. Det är så fint med snygga naglar och att kunna använda smycken. Förr i tiden (låter som en evighet) men då bytte jag smycken dagligen, örhängen och diverse. Nu gör jag aldrig det.

Ha det fint. Kram Josefin

mittdittovitt sa...

Mm jag är såå sugen på dessa jag med. Har tittat på dom såå många gånger.
Även det i läder med guldhänge.

Ha en underbar resa :)

KRAM

Marita sa...

Men visst är dom snygga smyckena. Önskar så att jag kunde vänja mig vid och bära både ringar och armband �� ligger en väldigt vacker Georg Jensen ring Fusion här i lilla nattygsbordet som tyvärr inte kommer till användning. Kanske lika bra och sälja den. Grattis till din N och ha en fantastisk Parisvistelse. Shoppa shoppa shoppa äta gott och dricka gott så mysigt ❤️

Gabriella sa...

Hoppas ni får det fint i Paris nu!:)
Kram

Vitae stilo sa...

Så fint ❤️ vad kul att du verkar trivas så bra på ditt nya jobb.
Och nu är ni på väg ... Hoppas ni får en härlig resa!
Kram
Helen