tisdag 14 oktober 2014

ETT LITET LIVSTECKEN





Hej finaste!



Här snurrar livet på i en himla massa kilometer i timmen. Jag hinner knappt andas.  Har inte glömt er alls och nu är jag skittråkig, jag vet och inte ens en endaste liten bild kan jag bjuda er på heller (för sladden till kameran är typsikt nog borta!? Ja men hur typiskt är inte det, händer så sällan att jag slarvar bort saker, men just nu när man har tusen bollar i luften då gör man det såklart grrr). Ja men annars då! Ja det är som vanligt här nästan, jobb, extra pass på jobbet, utbildningsdag, utvecklingssamtal x 2, skjutsa till aktiviteter, lusa av skatter (brrr om jag får hata något så är det de där små krypen alltså:S), laga mat, tvätta, dammsuga, pms'a och försöka bli av med den här envisa skitförkylningen och så be a good wife och så om igen! Återkommer inom kort mao.!




KRAM


(och ursäkta mitt supertrista humör, alla dagar är ju verkligen inte top notch om jag säger så...)









12 kommentarer:

Anonym sa...

�� Skönt att höra egentligen att en bloggerska oxå lever ett real life! :) Inte kul m lusbesök dock, d är hemskt, jobbar i skolan o man bävar varje gång sånt går..Hoppas ni får bort dem snabbt! Kram o tack för en mysig blogg! / Marie

Rebecca-piccole cose sa...

Nej, så är det ju för oss alla. Här går det också i 200km/h och fullt upp både på jobb, hemma och med huset. Sen har jag ju världens yrväder också:)
Kram
Rebecca

Anonym sa...

Älskar din blogg ändå!! Försök att ta det lugnt mellan varven, svårt jag vet!

Kram på dig!

/Hanna

Anonym sa...

Jag tycker inte du behöver ursäkta att du har mycket runt dej. Så lever de flesta men få skriver om att de har det så. Gillar din blogg men är en smygläsare som inte gör avtryck
/Ann-Sophie

alexochcarin sa...

Igår hade jag en sån där dag.. Men i morgon är en annan dag och en NY Dag! Hoppas det blir en BRA dag.
kram på dig Mia💗💜
/Alex

mittdittovitt sa...

Skönt att höra att härliga och fina du kan ha skitdagar :)) då är vi alla fall två.

Stor kram och önskar dig en bättre dag imorgon.

/Fia

LIVSGLITTER sa...

Håller verkligen med ovanstående, härligt att se att det finns fler i bloggvärlden som vågar yttra sig om verkligheten ibland <3

Hoppas det lugnar ner sig snart!

Kram

Gabriella sa...

Ja visst är det så, vi är nog många som känner igen oss:) Här har det också varit fullt upp, har knappt hunnit kika in på mina bloggar, men nu tar jag mig en kort tur:) Hoppas det snart blir lugnare för dig!
Kram

Bara MammaMilla sa...

Så är det för oss alla. Ibland känns det som om livet rullar på i en massa rutiner och måsten. Viktigt att ta sig tid att ibland bryta mönstret och få lite andrum och att koppla av och njuta. Fast det vet jag att du gör. :) Ha det gott! Kram Camilla

Nazima sa...

Du behöver inte ursäkta dig, vet hur det är. Fullt upp på alla håll och kanter med barn jobb utbildning m.m här med!
Må så gott!
Kram

Anonym sa...

Hej tycker din blogg är super. Jag undrar vem er husleverantör är och vilken modell det är. Ha det gott

/Lisa

MITT VITA HUS sa...

Hej alla fina, Tack för er förståelse, nu är jag nästan på banan igen;) Kraaam

Lisa: Vi har köpt vårar hus i ett projekt som Riksbyggen hade tillsammans med Myresjöhus men typen av villan är en ganska standarvilla från Smålandsvillan som är lite omritad bara!

Kram

M