fredag 24 oktober 2014

ETT FREDAGSERBJUDANDE










Sale hos Lisen.dk - passa på massa fint till rabatterat pris, endast nu i helgen:)





Hej sköna fredag!






Nu sitter jag här i soffan, ljusen är tända, vinet upphällt och jag är sååå pizzamätt:) Vill bara kika in en kortis till er för att tipsa om min nya samarbetspartner från vårt sköna grannland Danmark och deras Midseason sale som pågår just nu i 48h framåt! För er Odd Molly fans så kan jag ju berätta att de har ett giiiigantiskt sortiment av just Odd Molly hos Lisen.dk och för oss andra som inte är lika förtjusta i det märket finns en hel uppsjö med massa annat fint:) Så skynda göra dina fina fynd! (psst, och det är hur smidigt som helst att handla även från Sverige, och vid köp över 1000kr är frakten gratis:)


Nu ska jag gosa med mina och dyka ner i hinken från Hemmakväll (eller kanske får vänta med det en stund tills pizzan lagt sig;).


Happy start på helgen vänner!




KRAM









2 kommentarer:

Lena sa...

Tack för tipset om den fina koftan!Och med rabattkod blev det rimligt pris :=) Och i detta höstrusk väder passar den perfekt att mysa i.Har den på mig idag!Väldigt fin färg och passar ju perfekt till svart som du skrev.Alltid så snabb leverans och bra kontakt med Isa Couture också.Och en fin väska fick man med.En webshop som rekommenderas.
Kram Lena

Anonym sa...

Din blogg är bra som den är, du får gärna dela med dig av dina recept.Jag har full respekt för att du inte vill visa en massa bilder på dig själv, men du, du duger precis som du är. Det är insidan som räknas. När bloggare visar bilder av sig själv med hårförlängning, fillers i ansikte är enbart onaturligt och ser konstigt ut.
Hoppas att du och familjen får en fin helg.

Kram Lena
Kram