tisdag 21 oktober 2014

DET NÄRMAR SIG








Jag brukar alltid kika in till Walther & CO för att kika på årets pressbilder så här på höstkanten. På något sätt, även om jag är mäkta trött på zink, så ger det inspiration till julen. Julen, ja det låter väääldigt långt bort just nu, men snart är den här och ärligt talat är jag faktiskt inte beredd på jul riktigt än (och julmusten står ju redan redan i hyllorna och pepparkakorna travade bredvid på Ica  och det stora varuhuset har redan skyltat upp alla julsaker och jag vet inte om jag ska blunda eller ta på skygglapparna eller vad?!)…





Tjingeling fina ni!





Här har vi en regnig grå tisdag. Jag sitter inne och fixar lite smått med sånt som jag ligger efter med. Bland annat min inkorg som har en tendens till att svämma över i mellan åt! Jag får så mycket frågor från er som jag vill hinna svara på men ibland känner att tiden är så knapp att jag inte hinner med riktigt:S Hoppas ni har förståelse för att det, ni som mailar mig. Inte alltid lätt att jonglera en anställning (jag menar de finns ju de som bara har sin blogg som jobb, då hinner man lite mer än vi som har ett annat jobb att gå till med;), familjeliv men allt vad det innebär och sen en ganska så stor blogg där man gärna vill finnas för sina bloggläsare så mycket man bara kan:)



Men nu kör vi tisdag, jag försökt jobba ikapp här lite till medans jag kan och så hörs vi så snart jag hinner igen!




KRAM











Inga kommentarer: