onsdag 8 oktober 2014

DAGENS WANTIE








Jag älskar Byredo, speciellt doftljusen, men även parfymen som doftar väldigt yummie. Jag är även väldigt förtjust i den snygga designen på förpackningarna och sen att det är en Svensk produkt. Nu finns lite nyheter, bland annat en ny doft på parfymen och sen nya handkrämer som just nu står väldigt högt på min önskelistan. Dagens wantie!






Hej finaste vänner!






Usch, nu slog förkylningen grande till. Känner mig helt ur led i kroppen, näsan rinner och halsen gör ont:S Har bara orkat ta mig till jobbet och sen hem igen. Blir inte så mycket mer än det idag känner jag. Ska ta en riktigt varm dusch nu och sen krypa ner under en gosig filt i soffan och tända lite ljus och göra mig en stor kopp chai-te och försöka kurera mig ordentligt.


Vi får ses i morgon igen, förhoppningsvis är jag lite piggare då:)





KRAM











1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Not so swedish anymore, nu för tiden ryskt! 😜 Men fortfarande härligt! Puss från Peking! / Frida