tisdag 16 september 2014

TIDEN RÄCKER INTE TILL JUST NU










Vackra Mahruss ute idag på promenad i höstsolen. Denna lilla arabkille har vi, jag och den lilla hästtjejen Emma, tagit hand om nu några dagar när hans ägare varit bortrest. Så mysigt har vi haft ihop och han har varit så snäll med oss, och nej nu är jag inte direkt mindre sugen på att vi skaffar en alldeles egen liten häst;)





Tjingeling bloggisar!






Men så tokigt vad tiden går för fort nu! Jag hinner knappt med:S och inte ett enda lite blogginlägg har jag hunnit få till de senaste dagarna, fy skäms på mig;) Och ni jag hoppas det blir bättre med de där blogginläggen snart, fast än att det är tusen saker som är på coming up listan, födelsedagar, möten hit och dit, jobb, mer jobb, trevlig resa osv. Så ni får väl ha lite överseende med mig ett tag;)



Men mår ni bra? Här iaf är allt toppen. Inget krassligt längre utan bara pigg och som vanligt igen:)









Fina killen.



Nu väntar lite mys i soffan med älsklingen, känns knappt som vi har hunnit prata med varandra senaste dagarna och vi har ju massor vi måste planera ihop:)



Så fin kväll till er för nu stänger jag ner lapen och ägnar mig åt viktigheterna:)




KRAM











2 kommentarer:

Nazima sa...

Vilka härliga bilder på den vackra arabgrabben. Förstår att du har fullt upp, skönt att du känner dig pigg. Jag hoppas med bli av med min, efter nästan 2v av snuva och hosta. Blir nästintill aldrig förkyld, men nu jobbar jag på en småbarnsavdelning (är förskollärare) och där rinner näsorna ikapp på de små :( och där lyckades till och med jag bli nersmittad.
Oj, detta blev långt.
Må så gott hursomhelst och tack för en fantastisk blogg!
Kramar

Linda sa...

Underbart vacker häst. Blir nästan lite sugen på att rida. Men bara nästan. Jag har jobbat på heltid som hästskötare som yngre och nu så har Lillskruttan i familjen fått börja rida men jag har inte fått tillbaka suget. Inte än......

Kram Linda