lördag 20 september 2014

PIC'S FRÅN IDAG







Hej på kvällskvisten bloggisar!





Nu har nästan alla gästerna gått hem, förutom de som ska sova kvar. Vilken härlig solig underbar födelsedag vår Emma fått idag denna lördag (och tusen tack alla ni som lämnat födelsedagshälsningar till henne, hon känner sig såå uppvaktad och tycker det är så kul att gå in här och på insta läsa era fina ord:) och den här födelsedagen har nog innehållit allt det som som hon gillar allra allra bäst och jag tror hon är väldigt nöjd och glad just nu:)






Vi började morgonen med att väcka det sömnrufsiga lilla födelsedagsbarnet med frukost på sängen och med ett helt lass med paket (ja de ni såg i förra inlägget;).






I paketen var det mest hästsaker (ja det är bara det som gäller just nu typ!;). En ny svart lädergrimma med fårskinnsfluff, nytt svart schabrak med broderi (Emmas namn och C's namn), nya ridbyxor, ridstrumpor, sporttopp, lite vanliga kläder från Gina Tricot, lite smink, diverse andra hästbortsar och små grejer och ett ridläger till nästa sommar. Lyckan var total!






Sen efter frukost bar det iväg till stallet och hennes älskade C och dags för hopplektion. C glänste i nya strasspannbandet som också låg i ett av paketen:)






Det är svår att beskriva med ord hur mycket Emma älskar sin lilla ponny, men ja jag tror ni get the picture om jag sånger så;)






Sen har hon nog världens finaste små vänner i stallet, alla kom med små presenter och grattis kramar till henne. Soo happy.






Sen åkte vi hem och hoppade raskt in i duschen och sen kom gästerna precis på pricken att vi hann bli klara. Vi har sen mumsat smörgåstårta (made by me:) och nog den godaste tårta jag ätit, fylld med jordgubbsmousse och inte så där sötsliskig som vanlig prinsess brukar vara:)



Nu ska jag fortsätta här och mysa med alla och sippra lite på mitt vin som älsklingen precis hällt upp åt mig och ni ha nu en fin fin lördagskväll så ses vi snart igen:)





KRAM














5 kommentarer:

Gabriella sa...

Stort grattis till er Emma idag! Lät ju som en toppendag, så härligt:)
Kram

Audry sa...

GRATTIS til vakre datteren din <3!!

Ullis sa...

Låter som en härlig födelsedag! Grattis i efterskott! :)
Hur länge har Emma ridit? Min dotter som är nio har precis börjat i ridskola och hon längtar hela veckan efter att få åka och gosa häst...
Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg!

LOPPISLIV sa...

Grattis i efterskott till söta tjejen! Ohhh jag minns när min dotter hyrde häst och nästintill bodde i stallet, det var en härlig tid :-) Kraaam Paula

MITT VITA HUS sa...

Tack snälla för era grattishälsningar till Emma:)

Kram

M