lördag 6 september 2014

LÖRDAGSGODIS








Bloggisar har ni testat de där Cotton Candy druvorna från Ica än? Jamen de är hur goda som helst, lite skumma men som sagt supergoda:) Mitt lördagsgodis idag!






Hej raringar!






Är det nu höstkrassligheten ska börja? Jag har ont i halsen som tusan idag och känner mig ynklig och så är det that time i månaden dessutom:S Fy bubblan. Vill inte alls bli sjuk nu:( Legat i sängen halva dagen, proppat i mig panodilisar och sett på hästhoppning från Normandie och tyckt synd om mig själv. Kul lördag...



Hoppas ni har en skönare lördag än jag har!




KRAM














6 kommentarer:

Anonym sa...

Börja använd Cerazette så slipper du månadsbesvären - guld värt! Måste dock intagas samma klockslag var dag . Men det är nog inga problem.../Eva

Junitjej sa...

Så gott med vindruvor!

dnyahuset.blogspot.se sa...

Ooops, det lät inget vidare! Men hästhoppning är faktiskt kul att titta på, tycker jag som gammal hästtjej. Hoppas du får en bättre söndag!

Gabriella sa...

Vad tråkigt att höra! Verkar vara många som är sjuka nu. Själv har jag känt av bihålorna men inget har brutit ut ännu så jag håller tummarna. Krya på dig nu!
Kram

Anonym sa...

Hej! Måste testa de där omtalade vindruvorna! Var kommer den underbara skålen från?
Tack för all inspiration du ger genom din blogg! :)

MVH Eva

MITT VITA HUS sa...

Eva: Tokyo design tror jag märket heter, köpt iaf på Systrarna Voltaire i Stockholm!

Kram

M