söndag 28 september 2014

LES FEMMES PÅ KONTORET











Älskar allt från Rifle Paper, men den här kalendern som Garance Doré gjort i sin kollektion för Rifle Paper är nog bara bland den finaste jag sett! Visst den börjar inte än utan vi får vända blad tidigast i januari 2015 (fast av erfarenhet brukar det ju bara säga poff så är man helt plötsligt där;). Passade perfekt till vårt nyfixade kontor:) (min har jag handlat här Ellis Corner)






Hej finaste!







Här är det suuupersegt söndagsläge! Vill helt bara vara hemma och kramas med mina och göra söndagspyssel men tyvärr väntar jobb några timmar:S Men i morgon är det måndag och ny vecka och den bästa vecka, då massor skoj väntar:)



Hoppas ni har en riktigt skön soft söndag vänner!




KRAM












3 kommentarer:

AngelicasVärld sa...

Verkligen jätte fint! Jag måste också botanisera och hitta nått fint för 2015...

mittdittovitt sa...

En sån kalender vill jag också ha! Men verkar vara slut :(

En fråga var är inlägget om hur ni målade om era golv vita? Jag har lyckats att få med min man på detta :) Bara jag kan hitta tips hur man gör ;-)

Kram och ha en fin dag!

/Fia

Hem och Lycka sa...

mittdittovitt - och andra - nu finns kalendern i lager igen! /Mia, Ellis Corner