onsdag 3 september 2014

JAG HAR EN ÖVERRASKNING TILL HAN












Jag har en liten hemlighet på gång till han, han som fyller jämt alldeles snart:) Det blir en överraskningsresa till underbara Paris för bara han och mig. Några dagar att njuta tillsammans och fira. Spana in vilket flott hotell vi ska bo på,  Renaissance Paris Le Parc Trocadero Hotel. Det finaste jag kunde hitta:)






Heej finaste bloggisar!







Mår ni fint så här denna onsdag i september, som är verkligen hur fin som helst med sol och klarblå himmel? Dagarna går verkligen hur fort som helst just nu, men igen, jag älskar den här tiden:) 

Jag har varit såå trött de senaste dagarna, nästan så jag funderade på om jag håller på att bli sjuk:S Det har legat en tung huvudvärk över pannan och kroppen har värk. Jag har inte tid att bli sjuk just nu. Jag är ju precis mitt uppe i allt och har massor skoj att se fram emot liksom. Bland annat det ni ser ovan. En liten weekend-födelsedags-tripp till världens vackraste stad som jag blev helt förälskad i förra våren och som jag nu ska ta med mig min stora kärlek till (ni som läser här som känner han, säg inget nu;). Jag har ju varit i Frankrike många gånger i mitt liv, men jag hade aldrig varit i just Paris. Men staden tog mig rakt i hjärtat och därför vill jag att vi ska uppleva den ihop nu och det blev så himla bra eftersom jag vet att han vill det med och för att det bara är det svåraste och köpa presenter till män och speciellt när de ska fylla jämt (även att det innebär att jag får plåga mig med en flygresa, det jag avskyr mest i hela världen:S).


Oj vad tiden springer iväg här, nu måste jag hoppa in i duschen ett möte väntar och sen lite jobb. Ha en strålande dag fina. Vi ses i morgon igen!




KRAM











13 kommentarer:

mittdittovitt sa...

Vilken underbar present! Hotellet ser helt underbart ut :)

Hoppas du kryar på dig och inte blir sjuk. Ja visst är det såå läskigt att flyga.

Kram kram
/Fia

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Mysigt att ha ngt att se framemot. :-) ser jättefint ut. kram Laila o krya på dig

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Åh, låter så härligt! Men läser han inte bloggen :)?! En surprise till min man skulle jag inte kunna andas om på detta sätt i alla fall. Hoppas att du kryar på dig - förkylt här med. Fin fortsättning på veckan!

MITT VITA HUS sa...

W: Nej inte alltid! och nu har jag förbjudit honom hi hi:) men han vet ju att något är på gång;)

Kram

Anonym sa...

Ser väldigt trevligt ut! Paris vill jag oxå åka till - får bli nästa jämna födelsedag! Här skall vi till Palma och fira jämn födelsedag i oktober. När reser ni?

Anonym sa...

Trevligt! Vi var i Paris i våras. Det är ju samma hotell som Petra/Philia bodde på vetta;) Blev du också inspirerad av det. Vi bodde där i våras, men det är mer av ett boutique hotell, och mer mysigt men flott. Vi trivdes där iaf! =)

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Kan tänka mig Petra bott där, hon har ju så bra smak och är en stor inspirationskälla:) och roligt att höra att du gillade det! Hoppas mitt hjärta gillar det nu med! Det var det som var finast på Hotels.com och femstjärnigt som jag kunde hitta som inte kostade svindlade summor:)

Kram

M

Gabriella sa...

Åh så roligt, vilken underbar present! Hoppas ni får härliga dagar tillsammans:)
Kram

Sanna-Marie sa...

Fantastiskt, hotellet ser finfint ut, ska lägga hotellnamnet på minnet, man vet ju aldrig så småningom :-)

Anonym sa...

HONOM, det heter honom och inte han!!

Nazima sa...

Åh, vilken underbar födelsedagsöverraskning! Paris är en av mina favoritstorstäder ochså. Älskar stämningen, allt att se och shoppingen!
Ha en underbar tripp!

Kramar

Vitae stilo sa...

Vilken härlig överraskning! Han kommer bli SÅ glad ❤️ Hoppas du klarar dig från förkylningen.. Jag började precis som du och nu har jag legat hela veckan :-(
Nu vill jag bli frisk så jag kan börja packa inför flytten :-).

Ha det fint finaste M ❤️

Kram
Helen

Anonym sa...

Precis!! Honom, inte han!!?