lördag 20 september 2014

HIPP HURRA FÖR VÅR EMMA IDAG











Idag är det vår Emmas dag, hipp hurra för dig älskling. Vi älskar dig till månen och tillbaka! (finaste paketstuffet kommer såklart från lagerhaus och vad som är i paketen, ja ni gissar väl aldrig på att det är hästsaker;)






God morgon vänner!





Här vankas det kalas hela dagen lång då vår Emma blir 12 år idag (jisses time flies:) hurra hurra hurra! Först nu ska vi smyga upp med paketen och frukostbrickan och väcka vår lilla sömntuta;) Sen kan man för allt i världen inte missa ridningen idag så till stallet ska vi med först, men sen blir det kalas och efter önskemål så har jag gjort två stora smörgåstårtor till födelsedagsbarnet och gästerna, men tårtan fick bli köpe;)


Önskar er som kikar in här en riktig fin höstig september lördag nu. Vi ses snart igen!




KRAM










6 kommentarer:

Rebecca-piccole cose sa...

Grattis till septemberbarnet Emma! Ha en fin lördag!
Kram
Rebecca

Anonym sa...

Hästgrejer nej se det hade jag aldrig gissat på 😜😂hoppas dagen blir bra för Emma och er! Skälv ska jag ta mig en nap för ikväll vankas party! Kram champagnefrun

Anonym sa...

hej,vi firar också 12 års kalas idag.
åren går så otroligt fort

Mitt vita hus & hem / Aina-Kristin sa...

Hej. Grattis till emma, fint paket, fina saker. Våran Emma fyller 20 till veckan, uj va tiden går. Ha en fin dag.
Mvh Aina-Kristin

House of Danish Marie sa...

Hej.
Tillykke med Emma.
Fine pakker :o)
Knus Marie

MITT VITA HUS sa...

Tack snälla för era grattishälsningar till Emma:)

Kram

M