måndag 29 september 2014

HEJ MÅNDAG & HEJ NYA VECKAN











Helt plötsligt var helgen slut och det blev måndag och vardag igen! De går så fort de där helgdagarna;) Idag är det dags för stallet här (igen! känns som vi är där nästan varje dag;) och vi ska bara hoppa i stallkläderna och sen hoppa in i bilen och åka ut till hästarna. Var bara tvungen att kika in en kortis här till er först medans Emma äter mellis på stående fot i köket:)


Har en känsla av att den här veckan kommer gå hur fort som helt men allt som ska hända och kan ni tro att jag längtar efter att ta med mitt hjärta på vår mini-vacay till Paris?!


Hoppas ni har fått en skön start på nya veckan nu! Jag hoppas vi hinner ses flera gånger den här veckan trots att jag har ett busy busy schema;)





KRAM













2 kommentarer:

Catarina Alexandersson sa...

Vilken underbar bild!
Och Paris, mmm, det låter underbart. Har varit där en gång men drömmer ofta om att åka tillbaka.

Själv ska jag till NYC om knappt två veckor, och det är ju inte fy skam det heller ;)

Ha en fortsatt fin måndag!
Kram Catta

Linda sa...

Vilket fint ekipage. Så duktig ponny med fina framben. :)

Kram Linda