fredag 26 september 2014

HÄRLIGA FREDAGEN ÄR HÄR















Fredagsblommorna står på köksbordet idag i den vackraste vasen från Spode. Det är en sån där stökbukett som jag gillar mest just nu och denna fredag är det mest massa fuss i den, men också några vita liljor som förhoppningsvis slår ut snart.






Hej härliga fredag!






Här har jag varit nere på stan idag på förmiddagen, hade lite smått och gott att fixa! Nu väntar jag hem tjejerna från skolan strax och sen tar vi helg. Tyvärr så blir det inte hel ledig helg för mig då jag ska jobba. Men det är ok, nästa vecka har jag många lediga dagar istället:) Vad har ni för härliga helgplaner vänner?






KRAM












8 kommentarer:

Erika sa...

Jag undrar varifrån den vita sängkappan kommer som du har i ditt gästrum?

Junitjej sa...

Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Vill bara tipsa om att en matta under ert matbord hade gett lite värme till rummet. Om du läser Starwomans blogg, så har hon en hampamatta. Det hade passat bar hos er! Det ser lite kalt ut?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Sängkappan kommer från Mille Notti och Länna möbler:)

Anonym: Tack rara för tips, såg hos Anna och det såg jättefint ut! Tyvärr är inte matta något för oss, haft sån hampamatta tidigare i vårt radhus och trivdes inte med den (och blev så mycket spill på när man har två skatter så det kändes inte fräscht med matta under bordet;):)

Kram

M

Marita sa...

Hej Mia ! Jag har en fråga till dig : jag har för mig att du har den gråa MB sjalen i ull . Isåfall undrar jag om den är för stor och ha när man har jacka ? Ha en fin helg söta du 💗

MITT VITA HUS sa...

Marita: Hej rara, nej då jag tycker bara den är perfekt även om man har jacka! Den är liksom tunn, fast ser tjock och härlig ut! Svårt att beskriva men jag tror inte du blir besviken om du köper😊😘

Kram

M

Nazima sa...

Vilken underbar bukett! Storgillar ert kök, tycker det ser fräscht med vitt och svart.Här det med blev lite färska blommor med helghandlingen.
Ikväll ska vi över till grannarna på varma smörgåsar och öl/vin , ska bli så mysigt!
Ha en fin helg trots jobb!
Kram

Anonym sa...

Haha, ok! Matta under bordet funkar bra hos oss, barnen är 9 o 12 och skräpar inte ner, som tyr e! ;)