fredag 19 september 2014

FREDAGSFIN


















Jag älskar verkligen höstens mode! Det är liksom som gjort för min kroppstyp;) Coola tunikor, klänningar och blusar, kjol med enkel topp och matcha allt med en stickad kofta + en scarf och till det på fötterna ett par coola sneakers. Bekvämt och tufft på samma gång! Idag lite fredagsfin i nya klänningen från 5Preview som jag matchar med ny scarf från By MB (båda två från Isa Couture och du hittar klänningen här och sjalen här) och på fötterna höstens finaste sneakers i grått och guld från New Balance (köpta på här Sneakersnstuff)






Hej härliga fredag!





Solen skiner och det är så himla himla härligt ute i höstluften:)



Här har jag på förmiddagen kört det vanlig handlings-städnings-racet och just nu borde jag egentligen ta mig ner till stan och köpa lite mer inslagningsgrejer. I morgon är det nämligen födelsedag och vi ska kalas nästan hela dagen. Så mao. ha nu en fin fredag nu vänner för nu måste jag kila!






STOR KRAM











7 kommentarer:

AngelicasVärld sa...

Mmm jag älskar också hösten och höstmodet...så mysigt att kunna använda snygga scarfer och stickade tröjor...me like!

Trevlig helg!

Tess sa...

Det mesta klär väl ändå dig tycker jag! Men jag håller med, det är ett skönt mode. Det gillar vi! Ha en skön helg! Kram

Anonym sa...

Så fina kläder, skorna var wow, synd att de sålde slut direkt bara:)

dnyahuset.blogspot.se sa...

Vilka fina skor! Hoppas ni får en fin firarhelg!

nottheusualday sa...

Sjalen har jag redan (köpt både den grå och den beige med svart) och klänningen är jag såååååå sugen på!

Kram "nottheusualday" från Insta ;)

Anonym sa...

Funderar hur du fotar för att få skärpa på vissa delar och bakgrunden suddig?Jag har provat med olika inställningar på min kamera och använt lågt bländartal (har en Sony nex6 kompakt systemkamera) men det blir bara lite otydlig bakgrund och inte lika suddig som din. Vad har du för objektiv?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: För att få dessa kort så använder jag låg bländare, kanske runt 2,8, men man kan gå ner till 1,4 om man inte tycker det blir tillräckligt suddigt:)

Kram

M