fredag 12 september 2014

FINALLY FRIDAY










Dukat för lite take away mat. Alldeles för trött för att stå vid spisen ikväll;) Tummen upp för kvällens italienska pinn-vin. Passade perfekt till min mozarellapizza med parma, ruccola och vitlök!






Hej hallå!






Den här veckan alltså. Hrmm inte den bästa om jag säger så:S Det är något i min kropp som kommer och går. Ena dagen är jag pigg och på topp, andra dagen skithängig:( Nu blir det vila ordentligt i helgen. Inget direkt planerat mer än att vi är hästvakt till vår väns söta femåriga lilla kille och så ska det som vanligt hängas i vårt vanliga stall också. Fast det är helt ok, för det är där jag hämtar mest energi just nu;)


Så jag hoppas att jag mellan varven har massor med ork kvar till att kika in till er i helgen också;)



Happy fab fredag vänner!



KRAM













4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Härligt med fredagskväll och så fint dukat! Hoppas du kryar på dig, kram Suss

karikulla sa...

Härligt med lediga helger och riktig fredagsfeeling varje fredag. Det kan jag sakna...

Hoppas du trivs på det nya jobbet och att det går bra nu på egen hand! SVR är tufft, jobbar ju på en akutmottagning och ser många som hänvisas till oss. Vi som ser patienten IRL har lätt att tänka "hur tänkte de nu?" men jag förstår ju hur galet svårt det är att bedöma ett tillstånd på telefon - rådgivningsstöd till trots. Ni gör ett kanonjobb!

Många kramar från en annan sjuksyster, i mitten av landet...

Villa Carl Larsson sa...

Vart kommer de superfina ljusstakarna från?

/Josefin

MITT VITA HUS sa...

Karikulla: Jag trivs så bra:) Men som du säger, supertufft. Det är tur att vi har ett bra stöd att gå efter och att det finns många superkompetenta kollegor på plats att fråga;) Tack<3

Josefina: Ljustakarna kommer från Svenskt Tenn.

Kram

M