tisdag 9 september 2014

EN PRESENT TILL MIG SJÄLV










Men hur tjusig? Det här är en present till mig själv, från mig, som en klapp på axeln att jag tagit ett bra rätt beslut, att jag vågade. En ny fin svart skinnplånbok i klassisk stil med några gulddetaljer från See by Chloé/Isa Couture. 






God förmiddag vänner!






Mår ni fint?



Här är det bättre idag, tror det där i halsen jag kände försvann med lite vila:) Idag ska jag jobba. Nu inne på sista veckan inskolning och det är fortfarande såå skoj (men sjukt nervöst ibland;). Så nu måste jag verkligen hoppa in i duschen annars blir jag sen och det är inte min melodi (är aldrig sen, avskyr sånt!:)



Vi ses i morgon igen fina ni!




KRAM














8 kommentarer:

Malin sa...

Wow! Så snygg! Bra köp! :D

Nazima sa...

Snygg! Och visst ska man ge sig själv små gåvor ibland. Usch för halsont. Jag åkte på nåt innan helgen inget vidare alls, men nu är det bättre :)
Ha en fin tisdag!
Kram

mittdittovitt sa...

Så fin! Utmärkt present till dig själv :)

Är precis som du, hatar /är aldrig sen. Förutom när jag lyckades komma senare än bestämt när jag skulle till dig och hämta pläden som jag köpte av dig. Men även solen har väl fläckar, ha ha eller vad säger du?

Skönt att halsen är bättre.
Ha en fin fin dag!

Stor kram /Fia

Angelicas Värld sa...

Åååå vilken lovely pressy till sig själv!!

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Ibland får man unna sig en present, att uppmuntra sig själv lite. :-) Så fin dottern var i förra inlägget. Kramizz Laila

Anonym sa...

Hur är den inuti? Finns det fack för mobilen? /EVA

Anonym sa...

Visst är det roligt att kunna unna sig något ibland, men 1899kr för plånboken, no, no.

Kram Lena

På Selmas gata sa...

Oh så fin! Har en söt liten kuvertväska från See by Chloe och den är jag så nöjd med att få plocka fram ibland:) Ha en fin fredag! Kram/tanja