tisdag 30 september 2014

DAGENS SNABBA








Dagens snabba lunch idag är grekisk citronyogurt med blåbär tillsammans med ett sprillans nytt tjockt magasin från Harper's Bazaar.






Hej fina bloggvän!






Idag kör jag sista fixet här inför födelsedagskalaset i morgon. Har fart runt som en tok och beställt tårtor, handlat till morgondagens middag och fixat några små överraskningar till han som fyller jämt:) Nu ska jag precis börja förbereda maten vi ska ha i morgon och eftersom jag jobbar i morgon på dagen måste allt gå smidigt som tusan till eftermiddagen. Phu många trådar som ska knytas ihop här, tur att jag får ta igen mig i slutet av veckan;)


Så mao. hinner inte blogga så mycket mer just nu, utan säger hej då för en stund! Ha det gott finaste du!





KRAM












4 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Detsamma till dig och lycka till med allt. Hoppas det blir en lyckad dag.

Kram Josefin

HjärtatsVitaHem sa...

Härlig bild! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Smarrigt! Vad är det för märke på den grekiska citron yoghurt?
Hälsning M-L

MITT VITA HUS sa...

Anonym: tror det är den samma som den grekiska och turkiska med den gamle mannen på!

Kram

M