måndag 1 september 2014

3-ÅRS JUBILEUM HOS KIDS BRAND STORE










Idag denna septembermåndag säger vi hipp hipp hurra till Kidsbrandstore.se som firar 3-års jubileum!



Kids Brand Store, som är en av mina favorit barn-butiker på net, hittar du massa fina barn-märkeskläder, snabba leveranser (med riktig bra fraktpriser och gratis returer) och bästa servicen. Mina favoritmärken som jag handlar ofta där till mina små är Ralph Lauren och Scotch R'Belle men nu finns ju en hel uppsjö av andra trevliga märken och jag såg precis supersöta barnjackor från Barbour som jag vet att iaf en hästtjej här hemma skulle älska (och som fyller år snart;):)



I samband med jubileet kan man nu handla med 15% rabatt på  a l l t  i butiken . Gäller i tre dagar from. 1 Sep tom. 3 Sep. Hur bra?!:)





KRAM









Detta inlägg presenteras i samarbete med Kidsbrandstore.se



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia!Tack för en mysig blogg. Tänkte höra om det kommer ngn rabatt från hvita villan snart? Mvh Christina

Nazima sa...

Den rabatten tackar vi för! Har inte spanat in utbudet ännu men med rabatten kanske man hittar nåt fint till kidsen.
Kram