torsdag 28 augusti 2014

TORSDAG'S AW












Snart dags för höstens första aw) Vi är ett gäng som hållt ihop ett par år som brukar träffas och ta ett glas vin och äta lite gott och ha det trevligt ihop några gånger om året. Så idag är det dags igen nu när vi alla är samlade. Jag har tagit fram what to wear ikväll och jag tänkte ni skulle få se min nya klänning lite mer i helbild (nej inte på, inte än, det har jag inte tagit mig modet till;). Jag älskar den, så härlig grå färg och modellen för oss med lite mer kurvor är ju bara toppen. Klänningen hittade jag ju här, hos bästa Isa Couture. Idag är det ganska varmt här, så jag tar en tunnare sjal med mig (och nog även en tunnare kofta till kvällen) och så blir det lite klackar med:) (clutchen och sjalen är från By MB med, de är också köpta hos Isa men de finns nog tyvärr inte kvar i sortimentet längre)



Ha en toppen torsdag vänner nu, vi ses i morgon igen på veckans bästa dag:)




KRAM












5 kommentarer:

Anonym sa...

Clutchen gillade jag! Synd att den inte finns längre,är du helt säker? Ha en bra AW!! /Eva

Fru Jacobsson sa...

Supersnygg outfit!
Nu har jag också beställt en BY MALENE BIRGER klänning efter att ha sett din. Ska bli spännande att få hem den. Jag tycker du har en snygg klädstil som passar min smak.

Hoppas du får en trevlig kväll!

Nazima sa...

Jättesnyggt! Klänningen är ju helt underbar, jag är ochså lite åt det mer kurviga hållet så det är trevligt med lite klädtips för oss med.
Sjalen (fast med svart botten ) från MB fick jag när jag fyllde och ska invigas i helgen.

Kram på dig!

MITT VITA HUS sa...

Eva: Ja hos Isa är den slut iaf, men kolla hos By MB om den finns kvar:)

Kram

M

Gabriella sa...

Oh la la så fint! Roligt med aw och få äta gott och umgås mitt i vardagen:)
Kram