onsdag 6 augusti 2014

SOLHATTAR & HEMMA IGEN







Mellan varven i tvättstugan hann jag idag en sväng till vår trädgårdshandel, inspirerad av stugan på kusten ville jag köpa vackra solhattar och plantera här hemma i vår trädgård. Det fick bli de rosa men de vita kanske jag kan hitta en annan plats till för jag tycker de är så vackra!






Tjingeling härliga ni!






Nu är vi hemma igen från kusten. Tänk så härligt huset känns när man varit borta ett par dagar, allt känns som på nytt och luktar så fräscht och gott och hemma, älskar den känslan. Borta bra men hemma bäst:) 


Tyvärr hade jag knappt täckning ute vid vattnet, så det blev lite sparsamt med inlägg och insta-uppdateringar och idag sen vi kom hem har jag försökt publicera ett inlägg här men då funkade inte internet här hemma. Uppkoppling detox kan man kanske kalla det för ha ha;)



Hoppas ni har det fint denna augustionsdag mina vänner!




KRAM











Inga kommentarer: