fredag 29 augusti 2014

MYSIGASTE HÖSTSJALEN









Ja jag har den med, liksom varenda bloggerska typ;) Men det är bara för det är nog höstens it-sjal, den här gosiga från By Malene Birger. Den är liksom lyxigt mjuk, tjock fast ändå tunn och bara så mysig runt halsen i favoritprintet, så det är klart att den inte går omärkt förbi;) (Jag köpte min här)





Heeej fredag!






Veckans bästa dag är här:)


Lite segt läge här å morgonen, men så är det ju när man varit ute och haft kul:) Vilken härlig kväll det var igår, sommarvärme igen och vi satt ute länge på uteserveringen innan vi gick in. Och idag skiner solen med här och det är strålande blå himmel:)


Jag är på väg mot stan precis här för att fixa fredagsblommor och lite goda ostar till ikväll, så jag kikar bara in en kortis nu. Vi får se om jag hinner igen sen:)




KRAM






1 kommentar:

mittdittovitt sa...

Jaa en sån har jag också klickat hem :) Det är ju som du säger höstens it-sjal. Bra ord ;-) hi hi.

Det är ju skönt i alla fall vi bloggare bor på lite olika platser i lander så det är ju ändå inte som att ALLA har en sån. Har inte sett hört om att en enda person i min omgivning/bekantskapskrets som köpt den.

Stor kram och ha en fin helg!
/Fia