tisdag 12 augusti 2014

KVÄLLENS TAKE AWAY MIDDAG & DAGENS LÄGE







Kvällens snabbfixmiddag en sju-bitars sushi.






Hej hallå raringar!






Ja ni såg kanske på instagram vad jag gjort idag?! Ja en dag hann jag vara på jobbet innan Alice blev krasslig:( Så idag har jag pysslat och hållt om, serverat dricka och glass och försökt få ner den där febern (och tvättat halva soffan eftersom det hände en ganska stor olycka i den:S). Stackars liten.



Vad har ni för er då, berätta för mig. Tycker så om att läsa era kommentarer, och se vem det är bakom alla de där siffrorna, från er som kika in här hos mig i mitt lilla cyberspace (som föresten fyllde hela 6 år i våras, men det glömde jag helt bort då:).




KRAM












11 kommentarer:

Helena sa...

Sushi är riktigt gott som snabbmiddag :) Själv gjorde jag lite löjromstoast och ett par med en het räkaioli som twist! Perfekt att handla färdigt från Ica hihi.

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Hoppas hon kryar på sig snart! Och sushi... mums vad gott! Perfekt snabbmat!

Anna sa...

Hej på dej!

Liten fråga, vilken storlek är det du har på din Gubispegel, 39 cm eller 60 cm?

Trivs ni med den?

KRAM

Nazima sa...

Smidigt med snabbfixad middag, jag har dock aldrig "vågat" testa sushi än, men min man gillar det mycket.
Idag var det andra dagen på mitt nya jobb och det känns i magen att detta kommer bli sååå bra :-)
Jobbar som lärare mot de lägre åldrarna, på en förskola som bara har 2 år på nacken så allt är nytt och fräscht!
Krya på sig lilla A, inget vidare med hög feber, hoppas hon blir återställd snarast!

Kramar och tack för mysigaste inredningsbloggen, får så mycket inspo härifrån och du verkar så himla mysig!

MITT VITA HUS sa...

Anna: Vi har den på 58cm! Trivs kanonbra med den, klassisk:)

Kram

M


Anna sa...

Ok, tack snälla för svar :)

KRAM

Milla sa...

Jättegott med sushi!! Tråkigt med sjuka, det börjar väl för fullt nu snart tyvärr när alla träffas igen. Jag har oxå börjat nytt jobb denna vecka, ny stad, nytt företag. huvudet känns som en elvisp, som snurrar ;=) kram Milla

Fia sa...

Här börjar första jobbdagarna efter semestern om några timmar. Samtidigt som vi får nycklarna till vårt hus på fredag. Wiiii! Har även startar upp en blogg du får jätte gärna in och kika där :) www.mittdittovitt.blogg.se är adressen. Nu är jag inte lika proffsig som du ;-) men det är ju i alla fall en början!


Kram kram
Fia

Emma.H sa...

Va gott med sushi! Börjar längta lite efter annan matlagning nu till hösten, har ju blivit en hel del grillning i sommar ;-)

Usch och fy va dålig hon vekar ha varit din tjej, hoppas hon mår bättre idag! Jag är också hemma med min minsta tjej, några veckorvpå dagis sen så kom förkylningen..

Ha en härlig dag!

Kram Emma

Småstadsfrun sa...

Men åh hur gott såg inte det ut då??

MITT VITA HUS sa...

Fia: Då ska jag kika in:) Vad spännande:)

Kram

M