söndag 31 augusti 2014

HÖSTNYTT TILL ALICE









Nöjd skatt på väg till sin bästa vän på sin nya cykel! Kläderna kommer från Zara och skorna från Kavat.





Tjingeling!





Igår hade vi det riktigt skönt här hemma. Gillar att inte alltid ha helgerna uppbokade, utan att man verkligen bara kan ta en helg och bara vara hemma, äta, gott, tända ljus och mysa tillsammans. I natt sov jag så gott hela natten och jag vakande och kände mig så där skönt utvilad:)


Sa ju igår att jag skulle visa vad jag shoppat för höstnytt till Alice. Vi hittad en himla massa fint på Zara när vi var där senast och därför har det blivit en hel del därifrån till höstgarderoben. Gillar verkligen att det inte är massa hemska tryck och att det ser lite klätt och vuxet ut, fast ändå på ett gulligt sätt till mina små. Zara har oftast en så fin färgskala också på sina kläder och det gör vi tummen upp för.







Vi hittade en massa fint i mjuka puderrosa toner och lite grått och beige och vitt. Klänning, leggings, tröja, skjorta, kjol, byxor och världens mysigaste lilla pälsväst som är perfekt just nu att ha på sig.






Bra att allt går att kombinera:)






Alice älskar att cykla och i somras växte hon och Emma ur sina cyklar så vi passade på att köpa nya till båda två. Nu har dom coola svarta varianter "vuxen-modell" fast i mindre format och känner sig så stora.




Önskar er alla en riktigt skön härlig söndag nu!





KRAM











6 kommentarer:

Anonym sa...

"Klätt och vuxet" och vuxencykel. Varför så brottom att det ska se vuxet ut?

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Fin hon är Alice, och jättefina kläder. :-) Min "lilla" här är nästan vuxen, och "lånar" ur min garderob emellanåt. :-)kramizz Laila

Anonym sa...

Jättefina kläder! Själv klickat hem några av dessa till min lilla skatt😊Vad är det för märke på cykeln? Letar precis efter en sådan. Kram

Nazima sa...

Zara har mycket fint till kidsen, och det ni hittat gillades starkt! Synd bara att man måste åka hela vägen till Gbg för den fysiska zarabutiken, tur att de har netbutik oxå. Gällande vuxen stil så har min blivande 8-åring ochså halkat in på det i små doser, rätt kul men mamman sörjer att hon snart kommer dissa alla underbara plagg från Villervalla som är mammans favoritmärke på barnkläder :)
Må så gott!
Kram

mitttdittovitt sa...

Såå fin hon är din lilla skatt. Underbara kläder!

Kram <3

jannice lindell sa...

Mycket fina kläder till dottern din!