måndag 25 augusti 2014

HEMMAGJORDA LYXBURGARE & NY VECKA











Helgens hemmagjorda lyxburgare serverades i coola korgar från Leila's General Store (där hittade jag även pappret, bambupinnarna och dressingskålen). Så mycket godare än köpe-burgare det är alltså att göra egna från riktigt nötkött och grilla och fixa alla goda tillbehör själv som pickels, friterad jumbofries och aioli mmmm.






Hej nya veckan!






Här har jag en skön morgon hemma idag (åh vad jag gillar att jobba lite mindre;). Jag har fixat ni vet det vanliga tvätt och disk och plockat i ordning efter att tjejerna gick till skolan och så har jag gjort det urtrista att betala räkningarna:S Nu sitter jag och funderar på vad det ska bli för lunch här och om jag ska ge mig ner på stan för att kolla på det där till sovrummet som jag vill ha. Vad har ni för er idag finingar?



Vi ses kanske lite senare igen!:)




KRAM












4 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

VAd härligt för dig Mia! Låter underbart! Hur mycket jobbar du nu? Ha en fin dag! Kram

mittdittovitt sa...

Åh vad skönt, det låter som det känns bra på nya jobbet.
Vad mumsigt det ser ut med dina hamburgare. Och så mycket roligare när man anstränger sig och lägger upp det fint osv.

Ska kika in hos Leila någon gång, verkar vara mycket fint där.

Kram Fia

MITT VITA HUS sa...

Frida: Nu jobbar jag 75% i Landstinget, lite skillnad från 100%:)

Kram

M

Anonym sa...

Hej! Jättefin blogg. Skulle man kunna använda bilden i en mat tävling på Instagram? Ingen särskild tävling, bara på skoj :) Kram L