söndag 24 augusti 2014

HEJ SKÖNA SOLIGA SÖNDAG











Söndasgott i form av yogurtglassen från yollibox. Jag hade nästan glömt det här som kom förra sommaren, och blev superpoppis, men när jag hittade den igen i frysboxen på ica så var jag tvungen att köpa. Godast är den med lite färsk frukt till som hallon eller något annat, men det hade jag inte hemma idag.







Hej finaste!







Vilken väder idag, lite värme och sol igen efter många kalla och regniga höstdagar, det kanske är skön sensommar iaf:)


Ledsen att jag inte har kikat in till er på flera dagar men det har varit så mycket med allt annat och speciellt med att komma in i nya jobbet (som är så kul:). Ja vad har jag gjort dessa dagar då, förutom jobbat?! Jo, det har varit festival i stan som vi varit nere på, vi har varit på kalas och firat svärmor, det har varit barnkalas att åka på, vi har fixat lite här hemma och idag så har vi varit på Ikea en sväng. Kikade nämligen i nya katalogen och fick se ett par saker som såg väldigt intressanta ut. Men Ikea är ju Ikea, vissa saker är bra, andra är inte alls som det ser ut. Så de där mörkläggningsgardinerna i grått blev det ej till sovrummet (får leta vidare), men de där söta speglarna till skatterna fick följa med hem och lite annat smått som ljus och sånt vanligt som man typ alltid köper på Ikea:)


Nu ska jag ge mig ut i trädgården en stund och se vad som behöver fixas till. Så mysigt att börja kunna få gå där med en korg och klippa lite vissna grenar och överblommade rosor, vattna lite, plocka lite ogräs. Vår trädgård börjar ju faktiskt bli något:)



Ha en fin söndag, fina ni!





KRAM












1 kommentar:

Helenas enkla vardag sa...

Jaa det har verkligen varit en skön dag. Vi har varit i skogen och njutit. vad skönt att nya jobbet känns bra. Kram Helena