lördag 30 augusti 2014

FREDAGSBUKETTEN








Finaste fredasgbuketten!





Hej alla goa bloggisar!





Mår ni fint?


Idag har jag jobbat en stund på förmiddagen (kan inte säga det nog men så skönt att inte ha långa jobb-dagar på helgerna längre:). Jag har världens gulligaste handledare och det är så skoj så timmarna går så himla fort. Men nu är det lördagskväll och vi ska precis börja med middagen här. Det blir en riktigt god köttbit med pommes och bea och grillade tomater med parmesan och oregano och vitlöksbröd, mmm gott! Sen ska vi ligga allihopa i en stor mysig hög i soffan och bara vara med en hink hemmakväll godis:) Känns som en riktigt skön lördag mao;)













Bjuder er på några bilder på min fredagsbukett här! Det är lite av varje, både från torget och från trädgården i den. Älskar stök-buketter och den här höstliga i milda färger är precis så fab som den ska vara:)



Ha nu ni med en härlig lördagskväll, så ses vi i morgon igen och då ska jag visa er lite höstnytt jag shoppat till min lilla Alice!




KRAM












1 kommentar:

Gabriella sa...

Underbar bukett, ljuvliga färger! Jag gillar också sådana buketter som får vara lite spretiga och stökiga och inte så himla perfekta. Ett ihopplock av det man hittat ungefär:)
Kram