onsdag 20 augusti 2014

ETT TACK













De vita liljorna jag köpte i lördags på bondens marknad har slagit ut och är fenomenalt vackra i vårt tvrum!





Tjingeling raringar!





Tusen tack för alla rara ord ni lämnade i föregående inlägg och för de mailen som trillat in i min inbox. Jag är så rörd över att det verkligen känns som ni bryr er och finns där som världens bästa väninnor. Jag har läst varenda ord ni skrivit till mig, dessvärre har jag inte haft tid ännu att svara, men det kommer:)


Igår kändes det som första dagen på ett nytt liv och det blev en så himla bra start. Alla verkar så gulliga och trevliga och jag känner mig så välkommen. Kunde inte bli bättre:)




KRAM











11 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Jag hoppas komma iväg på Bondens marknad nu i helgen. Liljorna blir verkligen maffiga när de slår ut. Härligt med en fin start på det nya!

Vilja @ muotoseikka\ sa...

Ja älskar den där mattan. Kan du berätta var den är från? Tack snälla :)

MITT VITA HUS sa...

Vilja: Den kommer från Carpet Vista, Handloom heter den där tror jag.

Kram

M


Vilja @ muotoseikka\ sa...

Tack! Den är otroligt fin! Vill ha :)

Magnolia byMia sa...

Mitt vardagsrum ser ju nästan precis likadant ut som ditt med samma bord osv, förutom att jag har en vit matta :) men har en tid nu funderat på en mörk matta för att få lite kontrast till vita ytorna, denhär mattan ser verkligen fin ut hos dig!

mittdittovitt sa...

Åh du har såå fint hemma hos dig. Visst är det så att din soffa tidigare var vit? Superfint med lite ljust grå och den mörka mattan är så underbart fin.

Kram kram

MITT VITA HUS sa...

Mittdittochvitt: Jo, jag har vit klädsel med och en till i mörkare grått! Det är bra att ha och byta med, det blir ju rätt smutsigt och speciellt så här när det varit sommar och massa barfotafötter som krupit upp i soffan!

Kram

M

Linda sa...

Är det Kivik soffan från Ikea du har? Tänkte fråga vilken färg på klädseln du har isåfall? :)

Tack å kram

Anonym sa...

Var är bordet ifrån? Jättefint!

Junitjej sa...

så fint med liljor!

Gabriella sa...

Vilka härliga från ert hem! Och så fint det var med ståtliga liljor:)
Kram