torsdag 7 augusti 2014

DEN DÄR SENSOMMARKÄNSLAN























Lite nya pic's från vårt hem denna augustitorsdag. Som sagt inne har det inte hänt något denna sommar men det är bra som det är. Inspirationen kommer säkert till små förändringar nu när hösten kommer, så brukar det vara:)





Tjingeling vänner!





Har ni med hunnit få den där välbekanta sensommarkänslan? Den när man är lite ambivalent till att sommaren är nästan slut och hösten är nära och det känns både så bra och så inte bra!? Tänk vad man väntar på sommaren, sen är den över i ett nafs. Men vilken underbar sommar vi haft, eller hur?! 


Jag ser fram enormt mot den här hösten, dels för att jag har snart mitt nya spännande jobb att gå till och för att jag för första gången på länge inte känner den stress som plågat mig inombords länge (för länge egentligen för att det ska vara bra för kroppen och som förmodligen hängt ihop med mitt nuvarande jobb till stor del!). Och så har jag har tackat nej till något jag kände skulle bli för mycket. Det kommer finnas fler chanser till det så det är ju ingen fara, men just nu ska jag inte hoppa på den där utbildningen.  Det blir för mycket. Beslut som känns så bra i maggropen!



Men nu ska jag njuta de sista semesterdagarna här och idag blir det en utflykt med finaste familjen min:)




KRAM












1 kommentar:

Ann sa...

Hej och tack för en fin blogg!
Jag undrar var du köpt de fina, långa svarta "pinnarna med kulor" som du har i din rabatt?

Hälsningar Ann