torsdag 3 juli 2014

TÄVLING - VINN EN FÖNSTERTVÄTT!
















Nu vänner har ni med chansen att vinna en egen fönstertvätt för i kväll presenterar jag en ny tävling i samarbete med Kärcher. Kärcher är ett världsledande tillverkare av rengöringsprodukter som just den här fönstertvätten är inget undantag på en toppprodukt. Den hjälper dig få skinande rena fönsterrutor utan spill och ränder och dyra pengar till fönterputsare;)

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla om en egen föntertvätt från Kärcher är att kort motivera varför du just ska vinna den, här i kommentarsfältet. Tävlingen pågår i tre dagar from idag. (ev. vinstskatt betalas utav vinnaren)





LYCKA TILL!










94 kommentarer:

Anonym sa...

Min syrra använder mamma som "fönsterputsare" så jag skulle älska att min fönsterputsning gick lite smidigare & gav ett snyggt resultat.

Jag lovar att jag till och med kommer ha ett leende på läpparna när jag putsar alla fönster ;)

Ha en fin kväll, Mvh Linda.

SuWa sa...

Hej där Mia!
Jag har önskat mig nya fönster till huset en längre tid nu, men det går trögt. Vi har delbara gamla fönster från -74. Med spröjs. Spröjsen är på utsidan och mellan fönstren. Icke löstagbara. 18 stycken såna fönster får mig att bryta ihop helt. Varje gång!
Därför skulle jag vilja vinna fönsterputsaren.

KRAM SuWa :-)

Emma Pettersèn sa...

Hej,

Jag träffade maken precis innan jag flyttade hemifrån, så jag har aldrig putsat några fönster eftersom han redan var så duktig på det. Sedan vi flyttade till huset för 5 år sedan och fick 23 fönster istället för 3, känns det dock som om jag skulle behöva lära mig det för att avlasta honom lite. Jag pendlar till jobbet och är borta mycket, så han får dra ett stort lass hemma. Med denna fönsterputsare från Kärcher skulle nog till och med jag klara av det :) Därför skulle både jag och maken bli överlyckliga om jag vann! Ha det bra! Kram Emma

Anonym sa...

Åh detta vill jag vinna, är urkass på att putsa fönster/MalinF

Anonym sa...

Åh detta vill jag vinna, är urkass på att putsa fönster/MalinF

Anonym sa...

Åh detta vill jag vinna, är urkass på att putsa fönster/MalinF

Anonym sa...

Hej! Jag skulle bli jätteglad om jag vann. Har alltid gillat att putsa fönstrena i vårt hus men sen några är tillbaka har jag fått problem med axlarna. Tråkigt men sånt är livet. Hade underlättat med en kärcher💕 hoppas på nybörjartur. Kram Eva Lindh ( älskar att läsa din blogg)

Vilja @ muotoseikka\ sa...

Oj, vill ha! Varför? För att jag älskar utsiktet från vårt vardagsrum, men ser det inte för att alla fönster är så smutsiga :)

Josefine L sa...

Kul! Jag älskar nischade hushållsprodukter och har hört så mycket gott om denna fönstertvätt. Förutom mina stora fönsterväggar (som jag aldrig får riktigt fläckfria), skulle jag vilja ge mig på badrumskaklet med den. Om jag vinner, kommer jag att använda fönstertvätten minst en gång i veckan!

Anonym sa...

Åh detta vore ju perfekt att vinna då jag har så svårt att tvätta mina fönster på tradiotinelt sätt då jag har kronisk inflammation i båda mina axlar. Detta vore ju drömmen :-))

Kram Ewa.

Sandra Lundblad sa...

Jag vill jätte gärna vinna, har tänkt köpa en men går nu på föräldrapenning då vi väntar en liten tös om två veckor så man blir ju ej rik. Bor i en treplansvilla med måååånga fönster som är väldigt gamla (1939) och bökiga att hålla efter. Därför skulle denna underlätta något helt otroligt i min och sambons vardag. Håller tummarna att just vi vinner denna. Kramar Sandra

Jina sa...

Om jag vann så skulle jag ge denna till min man som ansvarar för fönsterputsningen här hemma. Det skulle lätta mitt samvete lite som aldrig putsat ett fönster i mitt 33-åriga liv 😳

Livet på landet sa...

Åh en sån vore toppen till alla mina gamla delbara fönster från tidigt 1900-tal😃 Håller tummarna & hoppas på vinst!

Anonym sa...

Hej
Jag vill vinna den för vi ska precis flytta till lägenhet i stan
Då kommer jag behöva putsa fönsterna ofta
Kram Teresa

Rebecka E sa...

Åh, denna skulle verkligen skina upp min vardag o hjälpa mig se bättre utsikter!
Speciellt efter att jag idag har fått avslag på min ansökan om graviditetspenning, jobbar som sjuksköterska inom hemsjukvården!

Anonym sa...

Vilken lycka att få vinna denna fantastiska produkt.
Att putsa 22 fönster med spröjs som dessutom endast kan öppnas utåt är en uppgift jag gärna skjuter på. Kanske kommer jag att längta till kommande fönsterputsning som skulle ha varit för ett tag sedan? Håller tummarna på att jag blir den vinnande stjärnan. Kram Daniela

Ida sa...

Åh en sån skulle vi behöva! Vi har köpt en lägenhet på bottenplan och har fönster ut mot en väg.. Vill inte ens nämna hur våra fönster ser ut. Och som grädde på moset så var inte fönstren putsade när vi köpte lägenheten. Skulle bli lite enklare, och kanske roligare, med just den där :)

Anonym sa...

Hmm! Här sitter man och funderar på en riktigt bra motivering till varför man ska vinna...
För att jag tycker det är tråkigt att putsa, för att grannen har en, för att man inte har råd att köpa en mm mm!
Ah, jag kör på alla snygga reklam kampanjer!
VOUS LE VALEZ BIEN!
Just det ;-) Jag är värd det!
Kramiz
Marie-Louice

Maria sa...

Jag skulle verkligen behöva den för att få rena och fina fönster. Fönstren hånar mig varje dag att de behöver bli putsade och nu är jag höggravid med alla möjliga komplikationer så jag skulle verkligen behöva lite hjälp.

Anonym sa...

En sådan behöver jag till våra 33 fönster (kopplade tvåglas) och glasade uterum... Det tar sis lilla tid när alla ska putsas så all hjälp är välkommen! Håller tummarna för vinst! Kram Jenny N

Anonym sa...

Jag borde vinna denna för mina fönster är i sånt behov av tvätt men jag tycker det är såå tråkigt att tvätta och med denna skulle det nog gå så mycket snabbare och enklare. Jag håller tummarna sååå hårt!

Med vänlig hälsning, Therese Lindström

Anonym sa...

Skulle bli superlycklig om jag vann, skulle då slippa gno me trasa å medel som en galning på våra gamla delbara fönster :) mvh Madde

Annette W sa...

Vi bor i en gammal prästgård med drygt 40 fönster, de flesta med spröjs! Vet inte riktigt vad jag tänkte på när vi flyttade hit :) Nu har jag dessutom fått diskbråck o väntar på att få opereras, så tyvärr är mina fönster inte direkt de finaste i byn. Med denna apparat skulle nog min man el jag klara tvättningen galant :)
Kram Annette

Anonym sa...

Perfekt, då kanske även mannen har lust att hjälpa till, eftersom det är en cool pryl istället för hink, trasa och skrapa! / Lena M

Isabels mamma sa...

Vilken glad & lycklig fönsterputsar-tjej jag blir om man har turen att vinna. Är i största behov av denna smidiga Kärcher då våra stora fönster ofta blir smutsiga av alla pågående husbyggen runt omkring. Även lilla dottern hade uppskattat rena fönster oftare då hon gärna tittar ut på de lekande skolbarnen som ofta besöker lekplatsen nedanför oss. Nu håller både jag & lillan tummarna att vi får chans att få skinande rena fönster i sommar. Kram från sabel & hennes mamma

Anonym sa...

Hej! Jag skulle vilja vinna en sån till min mamma. Mamma har uppfostrat oss 6 barn o slitit hela livet. Hon har mycket ont i ryggen o andra hälsoproblem. Jag tror denna skulle underlätta mycket för henne!! Så jag håller tummarna nu att jag vinner denna till henne o kan överraska min kära mamma:) Kram Lamitta

Anonym sa...

Oh, vad den skulle spara tid för mig. Det tar ju sån tid att få fönstren blanka och fina. Tiden som sparas skulle jag använda till att läsa fina inredningsbloggar som den här!
Mvh Margita

Anonym sa...

I september flyttar vi in i vårt nya hus med 29 fönster. Detta skulle med andra ord bli den perfekta inflyttningspresenten! Så jag håller mina tummar och tår och hoppas på vinst.

/Sara S
sarastridh@hotmail.com

Jessica sa...

Jag har tre vilda barn och därför fortfarande skitiga fönster, jag behöver en Kärscher fönstertvätt!

Rebecca-piccole cose sa...

Med en sådan skulle våra fönster definitivt putsas oftare än de har gjort innan, vilket var ungefär en gång om året. Att putsa fönster är en sån sak som varken maken eller jag har någon fäbless för, och därmed lämnas de också in i det sista. Så ni ser, detta osunda beteende kan ni vara med och avhjälpa.
Hälsningar
Rebecca - piccole cose

Karin Westerberg sa...

Med en sån här bra fönstertvätt skulle det gå som en dans och till och med sambon skulle klara av att få fönstren hemma att glänsa. Det känns så otroligt fräscht med rena och glansiga fönster. Grannarna kör med sina gula apparater titt som tätt så jag vill också vara med och kunna glänsa ikapp :) Håller tummarna och hoppas på tur :) Glad Sommar fina ni!!

Anonym sa...

Jag vill vinna denna för att spara tid! Jag vill umgås mera med familjen samtidigt som jag vill ha fint hemma. Med denna skulle det gå så mycket fortare att putsa mina fönster! Och mera tid över till att umgås och pussa på min dotter.

Linda (wilmas mamma)

malincatrin sa...

Med många fönster från golv till tak och nyfikna små händer (barn till syskon, vänner och bekanta) så behöver det putsas i tid och otid, med denna fönsterputs blir alla handavtryck snabbt ett minne blott.

CissiW sa...

Med en treårig son och en tvåveckors dotter här hemma, tar fönsterputsningen en väldans tid... Lagom till att sista droppen vatten torkats av från sista rutan, är det dags att börja om på nytt. Vi behöver all hjälp vi kan få, innan fönstren gror igen!

Anonym sa...

Kan egentligen göra en lång, lång lista på varför just jag ska vinna, men det kommer bara att trötta ut läsaren. Jag säger därför kort och gott att jag vill vinna för att jag är värd en sån present!
Hälsningar Catarina

Maria Rosén sa...

Jag befinner mig just nu på BB med dotter nummer två.
Om bara några månader flyttar hela familjen in i vårt nya hus och jag hade älskat att underlätta kommande fönstertvättar med denna produkt!

Hanna Wahlström sa...

Wow! Perfekt present till min man som fyller 35 år om några dagar! Han är galen i prylar, jag är inte lika förtjust i att tvätta fönster - win-en-situation :D

Anna Ringqvist sa...

Ååå jag vill jättegärna vinna denna fönsterputsarmanick! Putsa fönster är inte min starka sida, men med denna skulle det kunna bli det!

Anonym sa...

Jag vill ha fina fönster men tycker att det är sååå tråååkigt att putsa och så blir det alltid fula ränder...
blev lite avis när jag hörde att kusinen skaffat en så nu hoppas jag på lite tur och lycka!
Ha en go' sommar!
/Anna-Maria

Anneli Kahlman sa...

På mina fönster det lera o damm har skvätt,
dom är i stort behov av en tvätt!
Hos en del är det Rut som fönstren tvättade,
I vårt hus måste munnar först bli mättade.
Drömmen vore att denna fönsterputs från kärcher vinna,
tänk vad mycket annat vi skulle hinna!

Anna A sa...

Åh vad ska jag säga... Har fyra stora björkar i
trädgården och har djupa funderingar på att
såga ner dom för jag orkar inte med allt pollen
sätter sig jämt på mina fönster. Den
enda räddningen för dom är att jag skaffar eller
vinner (:)) en sån kärcher så jag slipper kämpa med
mina fönster och få psykiska utbrott ;)))

Carin R sa...

Med både en "soontobe" ettårig liten tös och hundar i huset behöver jag verkligen den där fönsterputsen. Lillan som lärt sig gå ordentligt nu "håller kollen" genom våra stora fönster både med sina händer och munnen. Rutorna får sig en omgång av henne varje dag. Dessutom finns det många nosavyryck på rutorna när även våra fyrbenta vänner ska hålla koll... 😂
Håller tummarna och hoppas att jag vinner!
Mvh

Anonym sa...

Helt enkelt för att " jag vill se bra ut" ;)
//
Annelie Norman

Jessica Svensson sa...

Då slipper jag anlita dyra fönsterputsare. Och nu, med ett nytt uterum, har jag måååånga fönster att putsa! Har hört att det t.o.m kan vara roligt att putsa föntren med en Kärcher.
Återstår att se...;-)

Anonym sa...

JAAAAA.... Jag vill vinna en sån!!! Jag älskar att putsa fönster... jag är nog den enda men ärligt det är ju super kul, och allt känns så mycket renare hemma när det är klart. Så en sån mackapär vill jag ha!!! Jag kämpar i vanliga fall på med gammalt hederligt tidningspapper, minst en gång i månaden säkert.. året om... Men med en sån fin sak kanske man skulle kunna tvätta fönsterna oftare. Bor mitt i storstan och räcker typ att en bil åker förbi så ser man inte längre ut haha =) =) /Theres Vet inte om du fick min kommentar så postar anonymt med, hoppas de går bra =) Min mail är theres_tc@hotmail.com

Elin H sa...

När det är dags att putsa börjar jag alltid på bottenvåningen, och orkar aldrig putsa färdigt hela huset. Så denna trevliga pryl skulle underlätta mitt liv något oerhört!

Fia sa...

Önskar att vinna denna fönstertvätt,
att tvätta utan Kärcher är inte lätt.
Vi nu som ska flyttstäda vår lägenhet,
behöver denna annars kommer det att ta en evighet.
Ränder som är omöjliga att få bort,
är med Kärchers fönstertvätt endast ett minne blott.

/Sofia Åvall

Eva sa...

Jag vill vinna denna fantastiska sak för att det skulle göra ngt urtråkigt till ett roligt arbete! /Eva

Annika sa...

Min man har lovat köpa en Kärcher åt mig, men eftersom vi håller på att bygga blir det liksom aldrig pengar över till något extra. Därför skulle det vara så roligt om jag kunde vinna denna!

Anna sa...

Ja, tack. Skulle sitta fint. Vi har många fönster på huset. Vi håller även på att glasa in altanen vilket gör att vi får mer att putsa. Lägg därtill att vi har en liten tvååring som gillar att stå och titta ut (kladda).
//Anna

Anonym sa...

WoW, en sådan praktisk "tingest" skulle kanske få min man att glatt ta sig an fönsterputsningen!
Är själv ryggopererad, och får göra i princip ingenting...
Och när jag efter det senaste skyfallet påtalade för maken att
nu måste fönstren verkligen putsas, går knappt att se ut länge, så gick han ut med en handduk, och gnuggade lite, och konstaterade glatt, nu går det att titta ut igen! Och jag, jag blir galen, drömmer t o m nyputsade fönster... Men med denna finfina elektriska "fönstermoj" kanske maken till sist kommer att gilla detta arbete!
Ha det så fint/Marie
ragna_marie@hotmail.com

Helenas enkla vardag sa...

Klart jag vill vinna en fönstertvätt från Kärcher. Som vi har nu är inte alla fönster tvättade än i år. Det är fönster till höger och vänster. Det är butik och poolhus förutom huset så det är många fönster som skulle behöva bli fina så vi kan se vår fina pool, nu när man mest får vara inne när vädret är så dåligt.
Kram helena

Anonym sa...

Detta hade varit en riktig drömvinst! Vi bor på västkusten och med konstant blåst och havssaltvirlande så är fönstren alltid täckta av ett lager klet.
Håller tummarna hårt...

Mvh Heléne

Elin sa...

Klart man vill vinna denna, då skulle fönsterputsningen bli mycket roligare!

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna för att kunna ge denna till min mamma så at hon nu med sin dåliga höft skulle få det lättare att putsa sina fönster.

Harriet Wennberg sa...

Tvätta fönster är i normala fall pest, tills nu! Har hört mycket positivt om Kärchers fönstertvätt. Det lär vara kul, enkelt, blir fint. Varför skulle de ljuga? Jag ger mig - ge mig en Kärcher fönstertvätt!
Allt gott Harriet

Anonym sa...

Hej!
OOOOO precis en tävling för mig!!!! Vi har ett gammalt hus från början av 1900- talet. Fönstren är många ooch delbara med fasta spröjs! På övervåningen får man hänga halvvägs ute för att nå..... Puh, vilket jobb att putsa.
Så det hade varit guld värt att vinna denna fiffiga fönsterputsare!!
Snälla, snälla.... Hoppas verkligen på vinnar tur! :)
Mvh. Mari Nilsson
russtorpet@hotmail.com

Helen Fredriksson sa...

Hejsan,
Åhhh det vore underbart smidigt med en fönstertvätt jag har gamla öppningsbara fönster så jag har fyra sidor att putsa på varje fönster!!! så skönt å slippa doppa trasan i hinken mellan varje ruta å upp på stolen igen å fortsätta. Det här vore rena drömmen.
Hälsningar
Helen Fredriksson

Anonym sa...

Skulle verkligen behöva vinna denna, behöver all hjälp jag kan få!
Med vänlig hälsning Anna Bladh

Anonym sa...

Varje liten solskensstråle,
lätt sig skulle leta in
Glädjas skulle jag, och småle,
sen jag använt vinsten min!

Sanna sa...

Jag har en stor glasveranda från 1920-talet som tar en eeeevighet att tvätta och putsa. Med denna går det undan med de andra fönsterna och jag slipper spendera en vecka på att putsa fönster, tid som jag istället kan lägga på min 4 månaders flicka :-)

Med vänlig hälsning, Sanna

Sanna_enhagen@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Mia!!

Bor på sjätte våningen med lutande fönster = fåglarna älskar att lämna sina exkrementer där. Dessutom går inte fönstren att vända runt helt och jag måste hänga mig ut med risk att åka rakt ut med huvudet före. Skulle jag ha en sån här fantastisk fönstervätt skulle det gå både fortare, lättare och dessutom bli snyggt....

Linda sa...

Jag skulle jättegärna vinna för att överraska sambon som alltid putsar våra fönster ;)

Anonym sa...

Jag vinner aldrig en endaste grej,
fastän jag är en ganska trevlig tjej.
Jag älskar rena fönster så,
skulle vara roligt att en fönstertvättare få.

Kram :)

Sofie

sofiek78@gmail.com

Anonym sa...

HEJ!
Fönstertvätten vore en dröm att få vinna jag har då aldrig putsat och blivit nöjd, alltid är det någonstans det har runnit eller att det är suddigt. Jag bor i villa med mycket fönster. Maud Lindberg maude@tyfonmail.se

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna
en pryl som denna
och min kära åttioåriga mamma
med den förära.

Hälsning
imoolsson@hotmail.com




Veronica sa...

Kärcher är bäst ,ingen protest!

Catarina A sa...

Hoppas att det inte är för sent
då jag mina fönster behöver få rent
Håller nu tummar och tår
att jag denna vinsten får
och slipper mer gråa hår

Maria Johansson sa...

Som alla andra vill jag också vinna denna tävling. Gillar egentligen att putsa fönster, är lite rogivande för mig. Man hinner att fundera på en hel del medan man pular. Men sen lillplutten (nr 3) föddes så hinner jag inte med hemmet alls, då han väldigt gärna vill bli buren hela tiden. Denna vinsten hade underlättat en hel del för mig!

Anonym sa...

Vill vara med...för att piffa upp en trist syssla som ändå ger så mycket tillbaka i form av en trevligare utsikt! Som att inreda en aktivitet liksom 😉 /Outi

Veronica E sa...

Har länge tänkt köpa en för jag har hört så mycket gott om dem. Igår blev vi lyckliga husägare efter många års letande. Det här skulle vara en perfekt inflyttningspresent. Vi kommer ha många fönster att putsa efter renoveringen och sen har vi ju en hyreslägenhet som ska flyttstädas också!

Anonym sa...

Är en nybliven mamma som är nyinflyttad i ett stort hus med många fönster! Det kommer ta tiiiiiid att putsa dem allihop.... fast inte om jag vinner din tävling förstås! Då får jag super resultat utan att det tar så enormt lång tid ;)

Hoppas på jättetur!
Mvh//Malin
grodmalin@gmail.com

Anonym sa...

Putsade våra tvåglasfönster i vårt fukishus med livet som insats, i förra veckan!!! Jag håller mig i fönsterposten, står på en pall med ett knä på fönsterbrädan och viiiker mig utanför fönstret, för att kunna ta utsidan, försöker att undvika titta ner de ca 5 meter som är nedanför. Jag blir glad om jag vinner, lättare måste det ju bli!!!!/ Ia

Anonym sa...

Har alltid gillat ordning o reda men dessa fönster tar kolet på mig.
Blir tokig, får dom inte rena.
Är sp himla noggrann själv, så mannen vill inte ens försöka.
Har sneglat på denna för att underlätta, borde önska mig en sån...

Håller tummarna för tur!
Sofi
(sofi1980@msn.com)

Sofia K sa...

Innan jag fick barn funderade jag inte särskilt över hur mycket såna där små människor kan smutsa ner. Nu sju år och två barn senare vet jag. Just fönster är väldigt intressanta, tycker min treåring, för man kan trycka sin lilla mun mot alla fönster man når och blåsa bubblor. Helfestligt eftersom A: det låter kul, B: det ser kul ut och C: mamma blir sådär härligt hysterisk som bara hon kan bli.

Jag VET att det är min sons högsta önskan att få ge sin stressade mamma en sån här fin Kärcher-mackapär. För familjefridens skull liksom! :)

Lisa.O sa...

Hej
Jag säger bara 84 fönsterytor att putsa.

Anja sa...

Hemma på våra fönster är det måsar som skiter o det är bara jag som sliter,
Gubben min ligger jämt på soffan o är lat
Kanske skulle det underlätta med en fönstertvätts apparat :)

Anonym sa...

Hej!

Vinner jag den fina vinsten ska min älskade dotter få den av mig. Hon har nyligen kämpat sig igenom mycket svår cancer. Så en fönstertvätt skulle underlätta för henne att tvätta sina fönster. Håller tummar och tår att just jag den fina vinsten får!!!
Kram Birgitta abrahamsson.b@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Hoppas få vinna nu. Har länge tänkt köpa mig en sådan fin fönstertvätt och ge till min mamma som börjar bli till åren och har inte orken riktigt att tvätta alla fönster i sitt hus. Så nu håller jag tummarna att jag kan få överraska henne. Hoppas hoppas!!!
Kram/ Madelene MaddeVla@hotmail.com

Anonym sa...

Tjena!

Är med och hoppas få vinna en fin fönsterputs!!!!

MVH Robert robban2014@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Skulle vara så roligt att få överraska min kära fru med en fin fönstertvätt. Hon avskyr att tvätta fönster så denna kanske skulle göra att fönstren fick bli lite renare ;) Håller tummarna hårt!!

MVH/ Rolf rolfy49@hotmail.com

Frida Bergner sa...

Mina fönster öppnas inåt, och när man ska putsa så droppar och rinner det på golvet. Vilket varken är kul eller bra med tanke på att golvet reser sig när det blir för blött. Dessutom har jag en inglasad veranda med flera stora fönster. Så att få vinna denna fönstermanick som jag spannat på ett tag vorre kalasbra så jag slipper rinnandet och fönsterputsningen blir både roligare och enklare.

Ha en fin dag/ frida-6@hotmail.com

Marita Holm sa...

Amen denna hade ju passat mig som handen i handsken. Jag som har fönsterputsningsmani 😀 putsar fönster var o varannan dag. Kanske kunde denna göra livet lite lättare

Anonym sa...

Putsa fönster, vad är det? Jag har aldrig i hela mitt liv putsat ett enda fönster. Har ni inte hört talas om HUSHÅLLSNÄRA TJÄNSTER?

Trevlig helg Lena

Anonym sa...

Om det är sant att man slipper ränder så vill jag gärna vinna. Maken brukar stå ute och putsa, medan jag står inne och frenetiskt pekar höger, vänster, upp, ner...för att få bort alla ränder. Denna pryl verkar toppen! Må så gott i sommar! / cahlfors@yahoo.se

Jenny Forsberg sa...

Hej Mia!
Jag bor på tredje våningen i en hörn-lägenhet i Ekholmen, där det verkar som att det alltid blåser medvind för de fåglar som sätter sig i hörnet på taket och "skiter" det ger en inte alltför trevlig solfjäder-format märket på mina fönster. Jag vet inte hur många gånger varje vecka jag hänger ut genom fönstret med andan i halsen för att tvätta rent. Med denna fönsterputsare skulle jag med ett leende fixa till mina fönster på ett enkelt och smidigt sätt.
Kram Jenny

Anonym sa...

Tekniska prylar brukar inte vara min grej men om jag med fönstren får hjälp så säger jag inte nej!
Detta verkar vara en super gjej som gärna får flytta hem till mig!

Maria Nyström

Anonym sa...

Tekniska prylar brukar inte vara min grej men om jag med fönstren får hjälp så säger jag inte nej!
Detta verkar vara en super gjej som gärna får flytta hem till mig!

Maria Nyström

Anonym sa...

Jag har en period haft städ och fönsterputs hjälp men nu har fitman i vår lilla ort lagt ner så nu står jag här utan hjälp. Kanske kan denna hjälpa mig så att jag nu klarar det själv.

Therese
thereselarsson1982@gmail.com

Anonym sa...

Har hört mycket bra om denna manick. Skulle vara så kul att prova och se om den verkligen är så bra som jag hört. Dessutom fyller min man år på onsdag och jag kan ju ge honom den då för när jag fyllde år fick jag en frukt/grönsakpress som HAN önskade sig haha :). Fortsatt skön helg! //AnneMari

Citymamma sa...

Att bo i ett hus från 1906 med originalfönster kräver proffsbehandling av Kärcher. Vi har försökt allt; såpa, tidningspapper, mirakelduk, ättika osv osv. Men vi saknar den där underbara finishen så man ser de vackra glasen. Det hjälper inte till att vårt fina hus ligger mitt i stan med en väldigt trafikerad väg. Så att vinna denna vore toppen.

Anonym sa...

Åh, min pappa har en sådan som jag fått låna någon gång. Såå smidig och bra!!! Högt på önskelistan är att få en egen, så att fönstertvätten ska gå snabbt och smidigt! Kram från Eva

Magdalena sa...

Vilken dröm att enkelt få fina, rena fönster utan ränder! Är en riktig pedant men får aldrig till fönsterputsningen så denna skulle verkligen komma till användning! Kram Magdalena

Anonym sa...

eftersom jag drabbats av diskbråck ås är det maken som får göra detmesta här hemma,denna skulle ju underlätta mycket av jobbet att putsa våra gamla slitna fönster.
monica