lördag 5 juli 2014

SOMMAREN ÄR MINSANN HÄR








Just nu ute på min terass i kvällssolen serveras det ostbricka och chardonney:)




Tjingeling snäckor!




Åhhh säg att den är här för att stanna, vår underbara svenska sommar!!


Vilken dag, sol, värme och första badet (iaf för små sommarlovstjejer, för mig får det nog gärna bli en eller två grader varmare i vattnet innan jag kryper i;)


Just nu sitter vi här i kvällssolen (bästa läget med kvällssol på terassen, mycket hellre det än det eftertraktade söderläget:), tillsammans längtande efter semestern som börjar alldeles snart (hu vad trött jag är på att jobba nu alltså, varenda cell i mig vill ha semester!). Vi kunde inte ha det bättre:)





Favoritostar yum!



Hoppas ni med haft en fin sommardag vänner och hoppas ni har en lika härlig kväll som vi här. Vi ses i morgon igen:)





KRAM











4 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Det är så härligt att vara ledig! Hoppas dina sista arbetsdagar hår fort och smärtfritt så du också får njuta av semester snart. Så mysigt ni ser ut att ha det i kväll i alla fall. Jag och mannen ska snart ut och ta ett kvällsbad i poolen. Det är också mys det :)
/Linda

Nazima sa...

Åh va gott med lite ost och vin. Nu får vi verkligen hoppas att värmen kommit för att stanna. Jag premiärbadade idag, kunde inte hålla mig när resten av familjen plumsade i :)
Semester är underbart och jag gissar att de sista arbetsdagarna kommer gå supersnsbbt och vips är det semestertajm.
Må så gott!
Kram

P.s tänkte klicka hem de fina printsen med fjärilar från Hagendornhage ,men kan inte bestämma mig för vilken storlek, vilken /vilka storlekar har du på dina? D.s

Linda P sa...

Missa inte att tävla om en härligt somrig tavla hos mig, Galleri Palla, på fejjan, på tal om blått!

MITT VITA HUS sa...

Nazima: Jag hade både stora små och bugsboxen:) Alla storlekar lika fina:)

Kram

M