tisdag 1 juli 2014

SNABBT OCH LÄTT ATT GÖRA NÅGOT TRIST









Putsa fönster kan vara något av det tråkigaste jag vet, men jag älskar att ha nyputsade skinande fönterrutor. Det är en sån där detalj som gör att hela huset känns rent och fräscht. Nu äntligen är det lite smidigare för mig att putsa våra fönster då jag fått prova Kärchers föntertvätt. Vips så var alla våra rutor klara i ett nafs och det var inte alls jobbigt utan snarare lätt och smidigt. Så glöm allt baltande med trasor, tidningspapper, dåliga fönterskrapor och dropp på fönterbrädor och randiga rutor och pröva denna smidiga föntertvätt, hur fiffigt som helst! Dagens tips från mig till er vänner!:)





KRAM










Detta inlägg publiceras i samarbete med Kärcher.


10 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Halloj!
Den fönsterskrapan har jag med och jag kan bara stämma in i din lovsång. Den är verkligen bra! Fönsterputset går snabbt och man slipper baltandet precis som du sa.

Ha en finfin dag bland gnistrande rutor! :)
Linda

Anonym sa...

Vilken smart pryl. Jag hatar verkligen att putsa fönster …

Ha en fin dag!

Anonym sa...

Fönsterskrapan är super!

En helt annan fråga... Var har du köpt ramarna till dina det things tavlor?

MITT VITA HUS sa...

Anonym: Jag har lämnat in dom för inramning hos Gallerix. Hittade ingen färdig som passade:S Valde en tunn vit träram från deras ramsortimen och det blev superbra.

Kram

M


Grodmamman sa...

Den är verkligen kanonbra! Har ingen egen, men får låna mammas när jag ska putsa fönster.
Kram

PIAZZAN sa...

den där är en favorit här hemma med :) . Ha en fin sommar / Pernilla

Anonym sa...

Hur bra som helst:) Tack för din superfina blogg! Kram

malincatrin sa...

Har ingen egen men lånar mammas. Den är kanoners. Dock måste jag pausa då en laddning inte räcker ett helt varv runt huset. Men verkligen ett hett tips!!

Kristin/onlyfemale.se sa...

Jag har hört så mycket gott om den så jag måste köpa mig en snart;)

Kram Kristin

Anonym sa...

Till anonym gällande inramning av tavlor. Jag har måttbeställt ramar flera ggr från http://ramotavla.se och de är snabba, kunniga och billigare än Gallerix!