onsdag 30 juli 2014

LITE NYTT I HALLEN








Kommer ni ihåg att jag beställde en snyggelisnyggsnygg hatthylla? Ja det var ju ett tag sedan men först blev det lite fel innan det skulle bli rätt om jag säger så. Men nu är det rätta från Essem Design här och sitter uppe. Nu vill jag bara piffa hallen lite mer innan ni får se hur det blev som helhet. (sjalen är från Malene Birger/Isa Couture)






Tjingeling!






Mår ni fint?




Här är allt tipp topp:) Vi kör hemma dag och tvättar upp alla badkläder, handdukar osv. eftersom det fina badvädret försvann. Vi kör även lite packning här inför ett besök till huvudstaden. Ja nu är det dags för det efterlängtat Gröna lund besöket som tjejerna längtar så efter:) Bokade ett superfint hotell igår som jag tror blir toppen.



Vad har ni för er idag då raringar?




KRAM










1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg klassisk hatthylla, minns att vi hade en sådan fast då med trä pinnar på 60-talet hemma. En helt annan sak, du skrev för någon månad sedan att du stod inför ett stort beslut om ngt viktigt i ditt liv, och att du skulle skriva senare om det? Jag läser din blogg nästan varje dag men tycker mig inte läst om något sådant ? Nåt nytt projekt eller nånting? Blev lite nyfiken!
Med vänlig hälsning,
Marina