måndag 7 juli 2014

HEJ MÅNDAG










Jag älskar vårt fina entréträd, vårt klotkörsbär som var det första vi planterade på vår lilla villatomt. Det börjar bli så lummigt och fint:) Utemöblerna är en härlig grupp med gung från Grythyttan, parasollet är ett billigt från Ikea.




Någon undrade på instagram och vill se mer av krukan på trappen. Den har jag fyllt med afrikaslilja i vitt, lite murgröna, en kopparfärgad tussbuske! (ingen aning om vad den heter) och lite chokladblommor. Krukan kommer från House Doctor och är hur fin som helst (tyvärr är den nu utgången från deras sortiment, annars hade jag gärna köpt ett gäng till:S)





Tjingeling fina ni!






Hoppas ni mår fint i den här tropiskavärmen. Hur skönt som helt, jag klagar verkligen inte:) NU håller jag tummarna för att det håller i sig för på fredag är det dags för seeeemester!


Ledsen att jag inte hann kika in igår, men jag var lite busy med jobb och kalasfix. I morgon är nämligen ingen vanlig dag utan en speciell dag:) Och jag har egentligen inte tid att sitta här nu heller då det är dags att börja kika på tårtmaking:)


Önskar er en skön start på nya veckan och en härlig måndagskväll!




KRAM











2 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Lika snyggt och prydligt som alltid!

Kram!

MITT VITA HUS sa...

Linda: Tack<3

Kram

M