lördag 19 juli 2014

GONE TO THE BEACH








Bästa strandväskan (gammal från Lexington/Hvita Villan, älskar Lexington's stora braiga strandväskor, de är perfekta, går att packa med precis allt man behöver och blir dom smutsiga är det bara att tvätta så blir de som nya igen. Hvita villan kör btw lite rea just nu så du kan säkert fynda en braig strandväska från Lexington du med om du är sugen på en:) packad och idag drog vi till stranden då det var precis klarblå himmel och strålande soool:). I min egna mindre strandväska packade jag idag ner nya magasin, sommarpocketen, bästa brillorna och så nytt solskydd från Clarins (den här för ansiktet och den här för kroppen. Den sistnämnda blev genast en ny favorit!) och lite annat smått och gott.





Hej mitt i härliga sommaren!





Wiii nu har jag badat och det var inte illa för det var ganska kallt i vättern och jag är en badkruka till tusen:) Läst att högtryck och tropiskvärme var på gång in över landet igen, tjohoo! Det innebär fler lata dagar med sol och bad på stranden, ingen är lyckligare än jag:) Nu ska vi tanka upp så mycket vitaminer så vi håller oss hela långa hösten, eller hur vänner:)




KRAM










4 kommentarer:

Merete sa...

Ikke sant det er herlig med slike vakre sommerdager? Ser vi har de samme favorittene både når det gjelder strandveske og solkrem.. Hihi :)

Nyt ferien i fulle drag!

Nazima sa...

Görfin strandväska!och allt man behöver för en härligt dag på stranden. Älskar sommarvärmen och strandliv! Jag bor nära havet här på västkusten så det blir en hel del salta bad. I veckan ska vi (för första gången) lånaren husvagn och campa vid Vänern, gissar att det blir ett kallare dopp än i havet :);)
Ha en fortsatt skön semester!
Kramar N

Fia sa...

Hej Mia!
Såg din fråga nu om badställe häromkring ( skärgården)
Skulle rekomendera Mon där finns det även restaurang och så. Annars är Sanden fint. Är själv dock inte så mkt där utan mest ute i Arkösundsskärgård. Där är det badholmarna som gäller. Hoppas något av tipsen passar er. Kram <3

MITT VITA HUS sa...

Fia: Tack Sanden i sankt Anna får det bli:)

Kram