lördag 14 juni 2014

UNDERBARA PRODUKTER & GOD MORGON LÖRDAG








På hyllan i tvättstugan står favoritprodukter från L:a Bruket. Älskar lavendeldoften i linnevattnet mmm, får tvätten att lukta sommar! Lite nytt hemskickat från lilla söta butiken Ellis Corner. Ny tvål som doftar citrongräs, bästa diskmedlet och så en handkräm som jag faktiskt aldrig provat.





Och jag gillar verkligen det ekologiska tänkte hos L:a Bruket:)






God morgon finaste bloggisar!






Här har vi precis ätit frukost med nybakad levain från Ronaldo's (kan inte säga det nog många gånger, men det är bästa bageriet här i stan!). Vi flickor fick sovmorgon medans mannen i familjen åkte till bageriet:)

Nu sitter jag här och funderar på vad vi ska hitta på idag, jag och min lilla. Det ser superskönt ute med härlig sol, men det blåser halv storm idag så jag vet inte hur skönt det är där ute egentligen:S


Vad hittar ni på idag, har ni några bra förslag på vad man kan göra?:)




KRAM












5 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in på em- blåser friskt här i väst med men jag har en go lähörna på altanen o där bränner solen bra.
Blir sugen att testa Lilla Brukets produkter när jag läser ditt inlägg idag.
Må bäst
Therese

Nazima sa...

Vi hade mest blåsigt här på västkusten i förmiddags, nu sitter jag på altanen med Macen iknät och nästan vindstilla,underbart!

Jag har inte testat L:a Brukets produkter ännu ,kanske dags nu?!
Annars har jag testat lite från Maison Belle och gillat dem likaså Lagerhaus utbud som dessutom är miljövänliga och tillverkade i Sverige.

Kram Nazima

Nazima sa...

Vi hade mest blåsigt här på västkusten i förmiddags, nu sitter jag på altanen med Macen iknät och nästan vindstilla,underbart!

Jag har inte testat L:a Brukets produkter ännu ,kanske dags nu?!
Annars har jag testat lite från Maison Belle och gillat dem likaså Lagerhaus utbud som dessutom är miljövänliga och tillverkade i Sverige.

Kram Nazima

the many lives of line sa...

Åh, deras produkter är så ljuvliga!!

Kram & Happy Weekend,
Line

Ps. Tycker du om blombuketter, kristallkronor & gamla lägenheter får du väldigt gärna kika inom min blogg :)

Gabriella sa...

Jag tittade på flera av produkterna du visar från L:a bruket igår senast:) Jag har deras handkräm och har även provat några av tvålarna och diskmedlen, så bra!
Kram